Toon posts:

Photoshop elements 9 probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 10:05
Hallo,

Ik heb een downloadbare versie van Photoshop Elements 9. Zodra ik deze wil installeren gaat alles goed, tot het laatste moment. Installatie word ongedaan gemaakt en krijg een foutmelding over gedeelde technologieën dat is mislukt.

het is een bekend probleem bij Adobe, en heb dan ook de onderstaande link voor advies gevolgd:
link naar Adobe KB artikel

Echter is het probleem hier niet mee verholpen. Inmiddels alles van Adobe verwijderd, ook flash etc.. Maar nog steeds dezelfde melding. Ook heb ik volledig beheer op de mappen en bestanden maar niks helpt.

Ook op google gezocht, probleem komt vaker voor maar niemand heeft een oplossing.

Draai windows 7 x64 ultimate.

Ik heb voor de leesbaarheid even je URL wat aangepast :)

[Voor 11% gewijzigd door Question Mark op 05-07-2011 21:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G.Scholtens
Waarschijnlijk zit het probleem in de map adobe (program files x86) deze heeft de functie alleen lezen aanstaan. Maar wat ik ook doe deze functie blijft aanstaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 20:41
Contact opnemen met Adobe lijkt mij de beste oplossing. Zeker wanneer dit een bekend probleem is.

[Voor 4% gewijzigd door Ryan_ op 05-07-2011 17:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G.Scholtens
Zo te horen kan dit niet, aangezien het systeemmappen zijn.

Iemand anders die het probleem heeft met het programma?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:32

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

G.Scholtens schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:56:
het is een bekend probleem bij Adobe, en heb dan ook de onderstaande link voor advies gevolgd:
link naar Adobe KB artikel

Echter is het probleem hier niet mee verholpen.
Welke stappen die genoemd staan in de link heb je precies uitgevoerd en wat kwam daar uit? Wat zijn de resultaten van de genoemde log-analyzer die in de link genoemd staat?

Mocht dit niets opleveren, dan zul je waarschijnlijk inderdaad even contact op moeten nemen met Adobe.

[Voor 9% gewijzigd door Question Mark op 05-07-2011 21:14]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee