Toon posts:

[SP2010] SharePoint 2010: organiseren van meetings

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-05 10:58
Hi all,

Ik werk momenteel aan de uitrol van SharePoint 2010, maar ik ben geen developper :)

Ik ga wel training sessies opzetten voor de nieuwe gebruikers en daarvoor wil ik eigenlijk een of ander mooi registratie systeem opzetten in SP2010 zodat gebruikers al gelijk kunnen zien wat voor moois SP2010 allemaal kan.

Wat wil ik:

- Ik wil groepen gebruikers de mogelijkheid geven om te kiezen uit verschillende sessies waaraan ze kunnen deelnemen.
- De gebruikers moeten na hun inschrijving op een van de sessies een agenda item ontvangen met daarin de meeting details
- Ik moet kunnen tracken, liefst via Outlook, wie wanneer heeft geaccepteerd / ingeschreven.
- De gebruikers moeten kunnen zien wie nog meer op in dezelfde meeting zitten als hunzelf, wie heeft dus nog meer geaccepteerd
- Ik moet de agenda items en de tracking van de personen die deelnemen kunnen delen met mijn trainers, hun moeten dus ook een uitnodiging krijgen. De training gaat overigens via LiveMeeting gegeven worden.

Hoop dat iemand me hiermee op weg kan helpen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zou vooral NIET alleen maar een setje requirements neerzetten en achterover leunen, maar minimaal een aanzetje geven waar je zelf al naar gekeken hebt, dat komt een stuk sympathieker over ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 151407
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
wat je wilt vergt wel enige kennis van sharepoint, niet lullig bedoel maar heb je die? als ik de vragen leest is dit vrij standaard sharepoint.

meeste wat je wilt kun je wel een workflow omheen maken.
outlook tracken voor jou is simpel, maak een agenda in sharepoint welke de afspraken in komen.
die agenda kan je makkelijk weer openen in outlook (2010) en done.

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 05-07-2011 16:38]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee