Toon posts:

Geheugenkaart beschadigd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:20

Toppertje

www.davideografie.nl

Topicstarter
Hallo,

In mijn telefoon zit een geheugenkaartje van 8Gb die ik laatst met windows heb geformatteerd. Nu wou ik met ubuntu partities aanmaken alleen kwam ik erachter dat er al 3 partities waren, één hele grote van 6Gb Fat32 en 2 wat kleine ongebruikte partities.

bij die Fat32 partitie stond een rood rondje met een uitroepteken erin, en ik kan verder niks met die partitie doen (Verwijderen, wijzigen, etc.), ik kan er wel gewoon dingen op opslaan.

Ik wil nu graag gewoon die hele geheugenkaart formatteren zodat alles gewoon ongebruikt is en ik hem opnieuw in kan delen.

Wat ik al geprobeerd heb: Met een speciaal programma de geheugenkaart formatteren, dit leverde helaas niet het gewenste resultaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:21
formateren doet niks aan de indeling. Je formateert namelijk een partitie. Je moet de partitietabel leeg maken. Dat kan met diskpart, parted, partition magic etc.

[Voor 0% gewijzigd door PROnline op 05-07-2011 15:11. Reden: typo's]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:30
Je kan in Windows met schijfbeheer ook alle partities verwijderen, en dan één grote aanmaken.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Topicstarter
NoFearCreations schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:15:
Je kan in Windows met schijfbeheer ook alle partities verwijderen, en dan één grote aanmaken.
Ik heb nu met schijfbeheer de Fat32 partitie verwijderd, maar nu ziet mijn telefoon het kaartje niet meer, maar ook mijn computer ziet hem niet. Ook ubuntu kan hem niet vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:30
Je moet dan ook weer een nieuwe partitie aanmaken...

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Topicstarter
NoFearCreations schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:32:
Je moet dan ook weer een nieuwe partitie aanmaken...
Hm, schijfbeheer ziet hem ook niet meer, dus dat zal op een andere manier moeten...
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee