Toon posts:

Cybercafeprogramma ism Multiseat & Ubuntu?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, kent er iemand een programma a la Cybercafe achtig maar die je kan installeren op Ubuntu? Op Windows zijn er verschillende programma's te vinden, maar voor de (laatste) versie van Ubuntu vind ik niks

En om het nog moeilijker te maken, wij hebben systemen die als een multiseat geconfigureerd zijn, dus m.a.w. 1 computerkast met daarop 6x toetsenbord, display, etc..
Graag had ik een programma gevonden die compatible is met Multiseat en met de laatste versie van Ubuntu

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:18

houthakker

Poehé

Volgens mij support X.org multiseat beter, en zelfs out of the box t.o.v. windows; zie:

https://help.ubuntu.com/community/MultiseatX

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 22:42

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Kun je uitleggen wat Cybercafe precies doet? De naam is natuurlijk een duidelijk hint, maar wat meer uitleg over wat jij er precies van wil lijkt me handig.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met cybercafe bedoel ik dat bepaalde gebruikers x aantal minuten ermee kunnen werken, of na zoveel x tijd automatisch afgemeld worden en je als beheerder kan zien wat ze geprint hebben, activiteit dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit gevonden:
http://www.dijitanix.com/...ew=article&id=18&Itemid=4

Ik heb er geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04:30
Ik zelf hem thuis een multiseat gebouwd met Virtual Machines. Ik weet niet of dat een optie is? Maar dan kan je elke seat zelf laten in en uitloggen. Je kan dan ook als je wilt verschillende OS'en aanbieden, als mensen voor wat voor reden dan ook Windows willen, of juist niet.

Only when it is dark enough, can you see the stars

Pagina: 1