Ik ben bezig met een pagina waarin verschillende tabs dynamisch aangemaakt kunnen worden, hernoemd kunnen worden en verwijderd zouden kunnen worden. Met nadruk op zouden, want daar gaat het compleet mis.
- Allereerst gaat het mis bij het binden van het onclick event bij het close kruisje (zie onderstaande code). In plaats van dat het bij onclick wordt geregistreerd, gebeurt het al bij het aanmaken van de tab. Vervolgens gaat het verwijderen 2 keer goed, maar als je vervolgens weer een nieuwe pagina aanmaakt dan wordt er op een of andere manier geen id meer voor aangemaakt. Hierdoor wordt het niet mogelijk deze te verwijderen of te hernoemen. Vervolgens lopen de id's en de aanpas mogelijkheden volledig in de soep. De enige foutmelding die ik dan krijg van IE mbt javascript is dat het id niet ingesteld kan worden omdat de eigenschap niet bekend of null is. Wat kan dit veroorzaken?
- Als ik in de developer tools de browser modus verander naar IE8 of lager, dan doet het hele tab systeem het niet eens meer (helemaal niets zichtbaar). In Chrome en Firefox werkt het wel. Is dat een fout in de developertools of betekend dit dat bovenstaande code helemaal niet werkt in IE8 of lager?
[Voor 59% gewijzigd door MueR op 05-07-2011 15:25. Reden: Lap code verwijderd]
telefoontoestel