Toon posts:

Aanschaf nieuwe receiver/versterker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:36
Ben voor mijn Pied Piper luidsprekers op zoek naar een nieuw beestje die ze aan mag sturen. Zelf is mijn oog (mogelijk) gevallen op een tweedehands Sony STR-FB920QS voor €50,-

De kamer waar de speakers staan is ongeveer 5m bij 5.5m.

Op internet heb ik informatie over de Sony opgezocht, echter kan ik niet veel vinden. Er schijnt in een verleden een erg lovende review over de FB920QS geweest te zijn, deze heb ik helaas niet kunnen vinden.

De Pied Pipers worden op dit moment door een Sansui RZ1000 aangestuurd, echter ben ik hier niet tevreden over. Zelf hou ik van heldere tonen, de Sansui vind ik een te lage weergave hebben icm mijn luidsprekers. Bij mijn ouders thuis worden delzelfde Pied Piper luidsprekers aangestuurd door een oude Harman Kardon (model weet ik niet) versterker, de weergave van het geluid is daarbij vele malen helderder en scherper.

Mijn budget voor een tweedehands versterker is max €100,-. (arme student)
Wat denken jullie, zal die Sony voldoen?
Of hebben jullie nog andere alternatieven?

[Voor 60% gewijzigd door ThijsM op 05-07-2011 21:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Geluid komt uit de boxen, niet uit de versterker.

Verder is dit wel een erg summiere TS hoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fisherman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 14:51
Geweldige high end luidsprekers, die zie je niet zo vaak.
Deze ga je toch zeker niet aan een sony hangen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:43

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Met zo'n TS kunnen we natuurlijk heel weinig. Iets meer info? Wat heb je zelf gevonden?

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThijsM
* TS is aangepast

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 159816
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
fisherman schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:27:
Geweldige high end luidsprekers, die zie je niet zo vaak.
Deze ga je toch zeker niet aan een sony hangen...
Mhwah. Pff, ik wil best wel een Sony TA-N90ES hier hebben hoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-04 13:40
Bij mijn ouders thuis worden delzelfde Pied Piper luidsprekers aangestuurd door een oude Harman Kardon (model weet ik niet) versterker, de weergave van het geluid is daarbij vele malen helderder en scherper.
En waarom ga je kijken naar een Sony als je kennelijk al weet dat een oude tweedehands Harman Kardon (diezelfde als je ouders hebben) het klaarblijkelijk uitstekend doet op die speakers?!

Mij persoonlijk lijkt het dan het meest voor de hand liggend dat je even aan je pa vraagt welk type dat is en kijkt of je die ergens tweedehands kan scoren of denk ik nou heel gek? 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:38

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:10:
[...]Mhwah. Pff, ik wil best wel een Sony TA-N90ES hier hebben hoor.
Maar dat is dan ook echt een mooie eindbak :9~

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThijsM
Harman Kardon A-401 gaat het om, echter ligt deze boven mijn budget.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee