Ben voor mijn Pied Piper luidsprekers op zoek naar een nieuw beestje die ze aan mag sturen. Zelf is mijn oog (mogelijk) gevallen op een tweedehands Sony STR-FB920QS voor €50,-
De kamer waar de speakers staan is ongeveer 5m bij 5.5m.
Op internet heb ik informatie over de Sony opgezocht, echter kan ik niet veel vinden. Er schijnt in een verleden een erg lovende review over de FB920QS geweest te zijn, deze heb ik helaas niet kunnen vinden.
De Pied Pipers worden op dit moment door een Sansui RZ1000 aangestuurd, echter ben ik hier niet tevreden over. Zelf hou ik van heldere tonen, de Sansui vind ik een te lage weergave hebben icm mijn luidsprekers. Bij mijn ouders thuis worden delzelfde Pied Piper luidsprekers aangestuurd door een oude Harman Kardon (model weet ik niet) versterker, de weergave van het geluid is daarbij vele malen helderder en scherper.
Mijn budget voor een tweedehands versterker is max €100,-. (arme student)
Wat denken jullie, zal die Sony voldoen?
Of hebben jullie nog andere alternatieven?
De kamer waar de speakers staan is ongeveer 5m bij 5.5m.
Op internet heb ik informatie over de Sony opgezocht, echter kan ik niet veel vinden. Er schijnt in een verleden een erg lovende review over de FB920QS geweest te zijn, deze heb ik helaas niet kunnen vinden.
De Pied Pipers worden op dit moment door een Sansui RZ1000 aangestuurd, echter ben ik hier niet tevreden over. Zelf hou ik van heldere tonen, de Sansui vind ik een te lage weergave hebben icm mijn luidsprekers. Bij mijn ouders thuis worden delzelfde Pied Piper luidsprekers aangestuurd door een oude Harman Kardon (model weet ik niet) versterker, de weergave van het geluid is daarbij vele malen helderder en scherper.
Mijn budget voor een tweedehands versterker is max €100,-. (arme student)
Wat denken jullie, zal die Sony voldoen?
Of hebben jullie nog andere alternatieven?
[Voor 60% gewijzigd door ThijsM op 05-07-2011 21:20]