Acties:
  • 0Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 13:48

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Topicstarter
Ik zoek nu al een (aardig lang) tijdje iets wat me heel simpel te vinden leek.
Maar helaas kan ik niks vinden (en ik heb me echt kapot gezocht) wat hier op lijkt:

- Oordopjes (NIET in-ear)
- Y koord (dus niet dat je het om je nek moet leggen)
- Afwerking van het snoer prachtig mooi shoelace style (zoals je tegenwoordig vaak ziet)
- Liefst met mic voor je telefoongesprekken zoals in de iphone3g/ipod-Y-snoer

Alles dat bijna aan alle punten voeldoet is altijd in-ear. Maar dat is simpelweg geen optie, ik doe dan liever een consessie op het microfoon gedeelte. De grote dealbreaker is blijkbaar het 'shoelace type' koord.

Wellicht dat iemand tips heeft en/of een plek waar je wellicht zelf iets kan samenstellen en aan deze eissen kan laten voldoen? Of waar je een koord kan laten 'uitbreiden' met deze shoelace-style? Prijs maakt mij niks uit, als het maar reeel blijft :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 13:48

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Topicstarter
Na vanmiddag weer een zoekpoging heb ik iets gevonden wat een kanshebber is _/-\o_

http://www.urbanears.com/#/headphones/medis/medis-black

Alleen zijn het geen traditionele dopjes - wellicht dat ik ze ga proberen, super duur zijn ze gelukkig niet.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee