Toon posts:

Zijn er nog webdevelopers/designers zonder werk?

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nimja
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-05 17:46
Omdat ik mijn huidige werkgever verlaat en hij, om een of andere reden zeer bizarre reden, de meest vage CV's binnen krijgt. Dacht ik, ik vraag hier eens even.

Hoe? - Met gezellige collegas.
Wat? - PHP, Code-Igniter (MVC), MySQL, HTML en CSS - Moet te doen zijn toch?
Waar? - Amsterdam, ICT afdeling bij een grote Tour Operator
Wanneer? - Zo snel mogelijk
Wie? - Jij?
Waarom? - Omdat ik het waard ben, jij toch ook...

Oh, voor de nieuwsgierigen. Twee van de raren die we hebben binnengekregen.
  • Een duitse man die 22 jaar in de luchtmacht heeft gezeten en de US president heeft ontmoet
  • Een 60 jaar oude man, met bijzonder weinig IT ervaring.
Stuur een berichtje als je nieuwsgierig bent }:O

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 23:06

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

En de vraag is ... ? nvmnd...

[Voor 28% gewijzigd door WhizzCat op 05-07-2011 09:22]

Foto zooi | Arduino, Lego en IoT
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nimja
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-05 17:46
"Jij?" - Natuurlijk :)

[Voor 4% gewijzigd door Nimja op 05-07-2011 09:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:12
of je leest de voorwaarden van het forum even... dus geen werving

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee