Ik vind dat tegenwoordig de berichten over mobiele (data) abonnementen altijd heel onduidelijk zijn geschreven.
Ik doel vooral op de prijsregels. Voorbeeld uit recent vodafone bericht:
En bijvoorbeeld bij artikelen over prijswijzigingen van cpu's icm met nieuwe modellen staat er meestal ook tabel met type, tdp, listprijs etc. Dat maakt het heel duidelijk en overzichtelijk.
Ik doel vooral op de prijsregels. Voorbeeld uit recent vodafone bericht:
Dan staat een stuk verder een identiek stukje met andere getallen over ipad abbonnementen. Dat maakt direct vergelijk heel erg lastig. Is het niet veel overzichtelijker om de verschillende abbonnementen (ook) in een tabel te tonen in het artikel? Ik kan me herinneren dat dit vroeger bij nieuws over mobiele data abbonnementen wel gedaan werd? Wordt het bewust zo opgeschreven zoals het nu gedaan wordt?Er zijn vier laptop-abonnementen die 10, 17,50, 27,50 en 47,50 euro per maand kosten. De bijbehorende datalimieten zijn respectievelijk 200MB, 500MB, 2GB en 7GB, met snelheden oplopend van 1,8Mbps bij het goedkoopste abonnement, tot 28,8Mbps bij het duurste abonnement
En bijvoorbeeld bij artikelen over prijswijzigingen van cpu's icm met nieuwe modellen staat er meestal ook tabel met type, tdp, listprijs etc. Dat maakt het heel duidelijk en overzichtelijk.