Ten eerste; staat dit topic in de juiste catagorie? Ik vind 'school' wel op 'werk' lijken (en er is geen catagorie die beter in de buurt komt) maar het is natuurlijk niet hetzelfde.
Ik (en zoiets als 90% van de klas) heeft een meningsverschil met de docent Engels. Ik vraag mijn medetweakers om hulp omdat ik vind dat de comments hier op hoog niveau zijn en ik denk dat er zeker mensen zijn die mij willen en kunnen helpen.
Dit is het probleem;
Onze docent Engels maakt zelf de leestoetsen, in ieder geval deze. De tekst die we moesten lezen kwam uit de Waspreporter (magazine-achtige methode om Engels te leren) en de tekst was 'Drowning in Plastic' voor iedereen die de laaste Waspreporter heeft.
Opdracht 1, was;
Denk jij er niet zo over, of juist wel, dan zou ik het zeer op prijs stellen als je je mening met mij zou willen delen. In ieder geval; bedankt voor je tijd en het lezen
,
Huismus
Ik (en zoiets als 90% van de klas) heeft een meningsverschil met de docent Engels. Ik vraag mijn medetweakers om hulp omdat ik vind dat de comments hier op hoog niveau zijn en ik denk dat er zeker mensen zijn die mij willen en kunnen helpen.
Dit is het probleem;
Onze docent Engels maakt zelf de leestoetsen, in ieder geval deze. De tekst die we moesten lezen kwam uit de Waspreporter (magazine-achtige methode om Engels te leren) en de tekst was 'Drowning in Plastic' voor iedereen die de laaste Waspreporter heeft.
Opdracht 1, was;
En dit was de eerste alinea;Opdracht 1
Noem 2 negatieve woorden in de eerste alinea. Geef ook de regelnummers op.
Woord 1: ______________________ Regelnr: ________________
Woord 2: ______________________ Regelnr: ________________
Er staan geen negatieve woorden in de eerste alinea! De antwoorden bleken 'garbage' en 'debris' te zijn, maar dat zijn volgens mij geen negatieve woorden. Deze woorden kunnen ook heel positief zijn.Uit: Drowning in Plastic
Way out in the Pacific Ocean an enormous, accidental monument to modern society has formed. Invisible to satellites, poorly understoot by scientists and perhaps twice the size of France, the Great Pacific Garbage Patch is not a solid mass, as is sometimes imagined, but a kind of marine soup whose main ingredient is floating plasic debris.
Denk jij er niet zo over, of juist wel, dan zou ik het zeer op prijs stellen als je je mening met mij zou willen delen. In ieder geval; bedankt voor je tijd en het lezen

Huismus