Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 379598

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit met een best groot probleem met mijn htc hd7 (hi)

heb vanaf december een mooie htc hd7 gekocht incombinate met een abbonoment van hi.
Daar stond tot voorkort windows phone 7 nodo op.
Alleen paar dagen geleden kwam er een mogelijkheid om mango beta erop te zetten via een omweg.
Heel leuk, omdat voor mij er een hele goede verbetering in zit (msn). maar je kan, heb ik begrepen niet van mango naar de final versie van mango. En laat ik dus op dat moment me backup kwijt te zijn geraakt door een pc crash. (hard)
En ik zou dus nu op een of andere manier terug op nodo. Alleen zonder backup is dat best moeilijk.

Kan iemand mij daarmee helpen of iets?

Hii stuurd me door naar htc. en htc zegt dat je hem ter reparatie kan sturen maar denkt dat ze daar er niks mee kunnen of willen doen.

Alvast hartelijk bedankt! en als iemand echt een oplossing heeft maar dat veel met zich mee brengt. moet dat maar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik weet niet of het mogelijk is om via een backup van een ander toestel je apparaat weer aan de praat te krijgen? (via een vriend ofzo)

of gaat dit niet lukken omdat die backup het alleen zou doen op zijn toestel?

weinig verstand van zulke dingen, maar ik brainstorm ff mee

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:01
Van de HTC devices zijn vaak gewoon ROMs te krijgen voor zover ik weet. Kijk ff bij XDA en dan kun je die er gewoon op flashen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Vandaag gekeken.. maar kan nou niet de wweg vinden naar een rom die voor hi is. op een htc hd7

nog een vraag. stel ik instaleer zoon rom. zegt zune of me phone dan niet dat hij nep is en ik geen nieuwe updates kan instaleren.??

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Het is me gelukt :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leg dan ook even uit hoe, voor degenen die met hetzelfde probleem zitten en dit topic vinden met de search :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
De instructies gevolgd van een rom erop zetten. Die begon moeiteloos te installeren. En ik kon weer aan de slag. Alleen moet je wel opletten of je wel de goede hebt. Dus voor de goede mobiel en regio!
Rom's zijn te vinden op XDA ( http://forum.xda-developers.com/index.php )

• Hyperik
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09-2022
Anoniem: 379598 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:16:
De instructies gevolgd van een rom erop zetten. Die begon moeiteloos te installeren. En ik kon weer aan de slag. Alleen moet je wel opletten of je wel de goede hebt. Dus voor de goede mobiel en regio!
Rom's zijn te vinden op XDA ( http://forum.xda-developers.com/index.php )
Deze Hack is veelbetrouwbaarder officiele developers rom van MS... geen roms aan te pas alle wp7 toestellen werken.

http://www.techhackz.com/...phone-7-mango-update.html

En Microsoft zegt 3 keer dat je moet backuppen en een backup van je backup moet hebben dus backuppen.

1: Had zelf mijn Optimus 7 gereset voor snellere/kleine backup +-400 MB en EERST SUPPORT TOOL installeren.
2: Update tool DOWNLOADEN en via een prompt ''update.bat''gaat die de phone benaderen... na het maken van een backup start hij zune. (je moet de officiele zune desktop 4.7 app hebben NOG niet de beta 4.8, na update wel) aan het einde start hij zune desktop op. (backup folder 0.4 GB of tot 16/32GB op externe schijf zetten!!!!!!..!!!!)
3. Nu moet je handmatig naar settings>phone>update en je krijgt de voorbereidings update, update 1.
4. Na 15 min ongeveer is die klaar dan nu weer UPDATE.. settings>phone>update en nu krijg je de officiele MANGO BETA. Duurt lang dus geduld hebben!! 1 uur... tis een beta.

Op XDA kwam ik er zelf ook niet uit beetje vaag daar met al die roms en verschillende zip's.

Geen spijt van Mango... het is echt weereen stuk sneller, alles lijkt sneller scrolt sneller start sneller.. facebook chat werkt als je in http://profile.live.com met facebook connect!! Geen idee waarom msn er niet is maar tis een beta dus komt misschien pas bij de officiele vrij net als twitter integratie.

Tip1: Ga naar Settings>Lock+wallpaper> show artist when playing music!!
Tip2: Settings>battery saver>always turn on battery saver when battery is low!!

Verder nog heel wat opties voor skydrive en camera met save settings eindelijk! De display output van het OS is nu ook 32 bit dus geen color banding meer en scherpere foto's!!!, eerder 16 bit met nodo.

[Voor 22% gewijzigd door Hyperik op 26-07-2011 11:12]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee