Toon posts:

Ervaringen www.elektro2000.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 10:21
Ik wil graag een vaatwasser kopen, en al surfende kwam ik erachter dat het model dat ik wil het goedkoopst te verkrijgen is bij www.elektro2000.nl
Dit is een duits bedrijf, en ik ken dus ook de keurmerken niet.
Mijn vraag is dus, of iemand ervaring heeft met dit bedrijf en of dit goede ervaringen waren :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat heb je zelf al uitgezocht? Dat je de keurmerken niet kent is natuurlijk geen excuus. De betekenis van die keurmerken is vast wel te achterhalen. Sowieso staan er in Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie nog wel meer tips dan alleen checken van keurmerken.

Al eens geprobeerd om met je favoriete zoekmachine te zoeken naar ervaringen?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:55
Tsja, de nederlandse site ziet er 'apart' uit, maar de duitse site is echt een duitse site. Ziet er wel betrouwbaarder uit.

De vestigingslocaties zijn helaas niet op streetview te vinden (geen foto's).

Maar ze zijn het goedkoopst? incl. verzendkosten á 46 euro? En als het slechts 2 euro scheelt met een goed beschreven winkel? Dan zou ik het wel weten :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 10:21
Ervaringen zeggen altijd nog meer dan een keurmerk...

De vaatwasser die ik wil is hier incl. verzendkosten 559,99 bij de eerstvolgende goedkoopste (redcoon) is hij incl. verzendkosten 599,97 dus dat scheelt nog aardig vind ik.

Het gaat overigens om de Bosch SMU65M55EU :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 08:40
tombola schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:09:
Ervaringen zeggen altijd nog meer dan een keurmerk...

De vaatwasser die ik wil is hier incl. verzendkosten 559,99 bij de eerstvolgende goedkoopste (redcoon) is hij incl. verzendkosten 599,97 dus dat scheelt nog aardig vind ik.

Het gaat overigens om de Bosch SMU65M55EU :)
Dus voor minder dan 7% 'korting' wil je risico lopen op levering, garantie, en eventueel retourneren?

Good luck with that.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 22659

Zoals je zelf al zegt is het model het goedkoopst op redcoon. Zie pricewatch unsorted: Bosch SMU65M55EU

In de PW zie je direct reviews van de verschillende winkels, dus ik zie niet zo veel nut om voor iedere onbekende shop een topic open te houden als er al voldoende entries in de PW zijn. Zoals al gezegd is: is die paar procent het extra risico waard?

Verder zou ik je adviseren om vooral te googlen op ervaringen. Ik denk dat je er op tweakers weinig vindt. Succes met je aankoop!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee