bART weg, dus ADSL, welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:54
Ik baal dus ook enorm dat bART er mee kapt. Ik ben altijd zeer tevreden geweest.
Nu heb ik dus de keuze om Chello te nemen of ADSL.

Persoonlijk gun ik UPC mijn centjes niet en wordt het dus ADSL >:)

Maar welke provider is nou aan te raden?
Planet internet heeft nu een hele interessante aanbieding, maar heeft een provider nou veel invloed op de uiteindelijke snelheden en up/downtime?

Zijn er mensen met ervaring met Planet/XS4All/Zonnet?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Geen MXStream maar Cistron. Als het goed is al in Rotterdam aanwezig, en anders vrij binnenkort in Rotterdam. Cistron mag nu ook Amsterdam en Utrecht gaan aansluiten heb ik vernomen :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• RayMan
Nope, dat zal nog wel ff duren en binnen een maand wil ik ADSL zo goed als rond hebben (iig voordat bART/UPC het lijntje verbreekt)

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 13:50 schreef maartena het volgende:
Geen MXStream maar Cistron. Als het goed is al in Rotterdam aanwezig, en anders vrij binnenkort in Rotterdam. Cistron mag nu ook Amsterdam en Utrecht gaan aansluiten heb ik vernomen :)
alleen is er geen geld voor... :(

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:51

Asphyxion

I am, therefor I think

Op maandag 19 maart 2001 14:12 schreef achappey het volgende:

[..]

alleen is er geen geld voor... :(
En je bron is?

• RayMan
Erm...ok ;)

Maar even terug naar mijn vraag:
Iemand met ervaring met diverse ISP's en ADSL in Rotterdam?

Met name dan Planet Internet?

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

De opduikende geruchten dat Cistron op het randje van faillissement zou zitten, moet Tuinder tegenspreken. "Dat is onzin. We hebben nog voldoende geld voor een aantal maanden."
Ook misschien handig om te weten is dat een gedeelte van Delft is aangesloten. Ze breiden dus nog steeds uit..

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 13:27 schreef Asphyxion het volgende:

[..]

Ook misschien handig om te weten is dat een gedeelte van Delft is aangesloten. Ze breiden dus nog steeds uit..
Ik zei alleen maar dat er geen geld is om uit te breiden volgens de planning die ze eerst hadden.... Volgens mij hadden za volgens de eerste planning fase 1 nu al afgerond....

• RayMan
Maar Cistron wordt ut zo-wie-zo niet.
Ik krijg het nooit zover om thuis de lijnen om te laten ploegen.

Het wordt echt een keuze tussen Planet Internet en XS4All via MxStream.

Ikzelf denk PI, maar die mailbox.. is ie echt 5MB? Aan de andere kant zijn ze nu wel heel goedkoop met hun aanbieding...

• Fluxie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:19
ik ken 3 mensen met xs4all en die zijn zeer tevreden... prijzen en snelheden weet ik niet.. maar schijnt wel en stabiele verbinding te zijn.... meer kan ik je niet vertellen

Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it

Verwijderd

Alle providers die geen Cistron heten hebben MxStream (op een of twee na) en de snelheden zijn allemaal hetzelfde. De verbindingen zijn goed, maar wel langzaam dus verwacht geen lichtsnelheden. Ook zit er zo'n irritant inlog gedoe bij. Het is echt de moeite om bij je ouders te zeiken om Cistron (het is goedkoper bellen dan KPN, goede reden toch?)
Overigens sluit cistron niks meer aan (voorlopig). Delft was al lang aangesloten Asphyxion. Ik ben zelf 18 Dec 2000 aangesloten dus dat is na "het geld is op" verhaal.
Als je cistron kan krijgen en je doet het niet ben je echt hartstikke gek!! Asphyxion zal het met me eens zijn :)

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Delft is niet allang aangesloten. Zijn net TU gebruikers bijgekomen en nog een ander gebied in Delft is erbij gekomen...
Pagina: 1