Toon posts:

[Testcase] Urbex Bruynzeel Fabriek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er zit bij mij een zwaar verwaarloosde Bruynzeel fabriek, en dat leek mij een leuke plek om mijn eerste Urbex fotoshoot te doen.

Hier een selectie van mijn foto's:

1] De Fabriek

2]

3]

4]

5]

6]

7] Buiten bedrijf.
Deze foto omgewisseld voor een betere.

8]

9]

10]

[Voor 22% gewijzigd door Zakkenwasser op 06-07-2011 22:59]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:21
De meeste foto's missen voor mij een beetje een "wow" factor. Ik moet wel zeggen dat ik foto 3 een leuke vondst vind, en leuk in beeld gebracht is.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:45
#9 zit tegen het interessante aan, maar voor de rest vraag ik me bij vrijwel elke foto af wat er interessant aan zou moeten zijn.

Vertel zelf anders eens bij je foto's waarom jij ze de moeite van het tonen waard vindt, misschien dat er dan wat gerichter tips gegeven kunnen worden :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-06 11:57

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

8 vind ik wel leuk gedaan, de rest vind ik niet zo veel hebben helaas. Veel foto's hebben meer het gehalte van 'je had er bij moeten zijn' denk ik, zoals @Hahn al zij, misschien wat uitleg?

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Foto 1
Sfeer van ingeslagen ramen met stenen die voor o.a. dat doeleind zijn gebruik op de achtergrond.

Foto 5
Sfeer impressie van de fabriek, het was nogal donker en soms licht en ik was blij dat ik een zaklamp bij me had :)

Bij foto 10 was het meer de verdeling van de pilaren die ik in beeld wilde brengen.

[Voor 76% gewijzigd door Zakkenwasser op 04-07-2011 18:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Foto's 2, 5, 6 en 7 heb ik omgewisseld voor betere.

[Voor 3% gewijzigd door Zakkenwasser op 05-07-2011 12:17]

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-05 15:59
Voor mij is foto 3 echt een hoogtepunt wat betreft de compositie. Goed gevonden en je blijft er echt even naar kijken. Echter zou ik er nog wat meer contrast en clarity/definition (hoe ze dat tegenwoordig ook noemen) in aanbrengen om de foto wat meer karakter te geven.. hij komt nu nog een beetje 'mat' over..

Ioniq 5 Connect+ 73kWh RWD SSG | 5670Wp PV

• Zakkenwasser
  • Niet online
RobbieB schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:31:
Voor mij is foto 3 echt een hoogtepunt wat betreft de compositie. Goed gevonden en je blijft er echt even naar kijken. Echter zou ik er nog wat meer contrast en clarity/definition (hoe ze dat tegenwoordig ook noemen) in aanbrengen om de foto wat meer karakter te geven.. hij komt nu nog een beetje 'mat' over..
fixed :)

[Voor 37% gewijzigd door Zakkenwasser op 07-07-2011 07:41]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee