Toon posts:

fastvid problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik een oud progje gevonden... Het heet fastvid.exe, en stond nog op de hdd (en op de fastgraphics website)

mijn pc is een duron 700 (@700, toch maar eens op 770 zetten), msi k7t pro2, ati radeon 64 mb vivo oem.

In de dos modus doet het programma het goed (hoewel ik dacht dat het alleen werkte op een p2 mobo), alle opties aan, het progje werkte vrij goed. Windows opgestart, 3dmark 2000, default benchmark: 4343 (zelfde aantal punten als voor fastvid).

Komt het leuke! Windoos meldt me dat ik opeens 65(:?, geen typo) MB heb. Gauw het progje uit de autoexec.bat gesloopt en windows zegt ook dat ik 128 MB heb. Gelukkig

Hoe kan dat nou dat fastvid opeens 63 MB uit mijn bak trekt? Is dit niet een beetje heel erg vreemd?

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Leuk progje was dat :)
Maar met een Duron heeft het volgens mij helemaal geen nut meer, P2 en eerder was het voor bedoeld.
Het enigste wat het progje deed was toch wat instructies van de Pentium aan zetten :? Ik weet het niet meer precies, lang geleden dat ik er voor het laatst naar gekeken heb. http://www.fastgraphics.com/ is met dit onderwerp begonnen. (dat is Eric van Ballegoie welke veel in C!T schrijft)