Toon posts:

Verzoek om een onderzoek te plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 413414

Topicstarter
Voor mijn scriptie-onderzoek naar de effectiviteit van advertenties ben ik dringend op zoek naar smartphone-bezitters en met name die met een iPhone. Het lijkt me dat het klakkeloos plaatsen van een post met link en uitnodiging voor mijn onderzoek in strijd is met de forumregels, dus vandaar dat ik dit bericht eerst even in de categorie "Lieve Adjes" plaats. Daarnaast is mijn verzoek dus of (bij wijze van uitzondering) mijn uitnodiging toe kan worden gestaan op het forum?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 09:04

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Dan lijkt het mij het makkelijkst om een DM te sturen naar de moderators van iPods, iPhones & iTunes.

Ik kan alleen spreken voor mjin eigen hoofdgroep, maar wij in de Devschuur vinden het altijd prettig als we een DM krijgen met daarin de volgende punten:
  • Een voorbeeld van de topicstart
  • Een beargumentering waarom dit specifieke onderzoek nuttig ons voor onze bezoekers
  • Wat je met de resultaten doet (aka, kom je ze ook posten en uitleggen?)
  • En uiteraard een linkje naar het onderzoek, zodat we er een keer door kunnen bladeren. Niets is zo vervelend als een "duizend in een dozijn" enquete waar weinig moeite in is gestoken.
Succes ;)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zonder de inhoud te kennen gok ik dat juist Themaforum: Internetmarketing het beste zou passen qua onderwerp. Het is nu niet zo dat het moeilijk is om mensen met een i- of andere smartphone te vinden :+

In het algemeen: GoT is inderdaad natuurlijk niet bedoeld om enquetes te 'spammen'. Om onze users dat te besparen hebben we een aantal eisen aan enquetes zoals: een discussie in het het topic op zich moet ook wel wat toevoegen aan GoT (zie hierboven). Maar het beste is even direct contact op te nemen met een moderator van het forum waar je het wilt plaatsen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Anoniem: 413414

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Ik heb inmiddels een privébericht gestuurd naar één van de moderators. Een voorbeeld van mijn vragenlijst is overigens te vinden op tinyurl.com/OnderzoekC.

Over het "duizend in een dozijn" zou ik trouwens niet te veel inzitten; als dat zo was zou ik er namelijk niet mee kunnen afstuderen ;)

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:46

Nomad

a.k.a. Martijn

Anoniem: 413414 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:50:
Bedankt voor de reacties. Ik heb inmiddels een privébericht gestuurd naar één van de moderators. Een voorbeeld van mijn vragenlijst is overigens te vinden op tinyurl.com/OnderzoekC.

Over het "duizend in een dozijn" zou ik trouwens niet te veel inzitten; als dat zo was zou ik er namelijk niet mee kunnen afstuderen ;)
dat zeggen ze allemaal :Y)

Sony A7 III te koop

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee