Toon posts:

2x readeon hd 6850 of 2x hd 5870?

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware4live
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-05 17:32
Ik heb op het moment een ASUS EAH5870/G/2DIS/1GD5/V2 in mijn pc zitten en ik ontvang binnenkort een readeon MSI R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition OC. Nu wil ik graag een crossfire opstelling doen met 1 van deze kaarten? Het betekent dat ik 1 van deze kaarten verkoop en daarvoor een tweeling in de plaats koop.
Wat raden jullie medetweakers mij aan?
ik heb een voeding van 620 watt het zou ook nog kunnen wezen dat dit net voldoende is voor 2x 6850? dit valt mee te nemen in de overweging, aangezien ik liever niet een nieuwe voeding wil kopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:04

M2M

medicijnman

-_-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• darrock
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11-2019
dat ligt er maar net aan welke cpu je hebt of je wilt overclocken etc.
als je een dike core i7 hebt met een flinke overclock en mischien ook nog je kaarten wilt overclocken is 620 mischien net niet genoeg voor 2 hd6850's

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-05 01:00
http://tweakers.net/price...t-%28hd-687a-zdfc%29.html

Deze en wat voor voeding spreken we over?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:04

M2M

medicijnman

darrock schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:50:
dat ligt er maar net aan welke cpu je hebt of je wilt overclocken etc.
als je een dike core i7 hebt met een flinke overclock en mischien ook nog je kaarten wilt overclocken is 620 mischien net niet genoeg voor 2 hd6850's
mijn i7 920 met HD5850 en een 8tal schijven trekt maximaal 350W uit het stoptcontact. Een degelijke 600W voeding is dus ruim voldoende voor twee HD6850's :)

edit: bovendien daalt de waarde van een goede voeding niet zoveel als de waarde van producten waar elk jaar een nieuwe serie van uit komt. Mocht je dus een instabiel systeem hebben met fluctuerende of te lage voltages, kun je altijd je voeding nog vervangen voor een beter exemplaar.

[Voor 22% gewijzigd door M2M op 04-07-2011 14:04]

-_-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware4live
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-05 17:32
Ik heb een: intel core i7 920 versie D
de voeding is een: Coolermaser Realpower 620
moederbord: gigabyte ga-ex-58 ud5

ik heb de processor standaard niet overgeclocked maar ik heb wel een overclock biosprofiel van 3,8 ghz die ik af en toe nog wel eens wil gebruiken

[Voor 8% gewijzigd door hardware4live op 04-07-2011 14:20]

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Je mag verder in [BBG aanschaf] Videokaarten. Het is niet de bedoeling dat je voor dit soort vragen losse topics gaat openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee