Ik kom zaterdag de 16e aan op Boekarest Baneasa Airport, om 1320. Ik heb alleen handbagage.Het plan is om zo snel mogelijk met openbaar vervoer in Varna, Bulgarije te komen.
Tot nu toe heb ik de volgende route in gedachten:
14u bus vanaf Gara Nord: die rijdt door naar Varna, dat duurt vijf uur. Dit is de enige rechtstreekse bus die nog rijdt die dag. Aankomst:19u
Ik neem een taxi naar het (bus)station. Ik ben een tijd terug in Boekarest geweest en weet dat het er nogal lang vast kan staan. Daarom heb ik ook een plan B in gedachten, mocht ik de rechtstreekse bus missen.
Eerstvolgende bus richting Constanta, en dan door naar Varna, aankomst 22:10.
Voor het bepalen van deze opties heb ik autogari.ro gebruikt.
Zie ik mogelijke routes over het hoofd? Is het realistisch om te denken dat je in 40 minuten uit het vliegtuig op Gara Nord kan staan?
Tot nu toe heb ik de volgende route in gedachten:
14u bus vanaf Gara Nord: die rijdt door naar Varna, dat duurt vijf uur. Dit is de enige rechtstreekse bus die nog rijdt die dag. Aankomst:19u
Ik neem een taxi naar het (bus)station. Ik ben een tijd terug in Boekarest geweest en weet dat het er nogal lang vast kan staan. Daarom heb ik ook een plan B in gedachten, mocht ik de rechtstreekse bus missen.
Eerstvolgende bus richting Constanta, en dan door naar Varna, aankomst 22:10.
Voor het bepalen van deze opties heb ik autogari.ro gebruikt.
Zie ik mogelijke routes over het hoofd? Is het realistisch om te denken dat je in 40 minuten uit het vliegtuig op Gara Nord kan staan?