Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 228551

Topicstarter
Wij hebben thuis de Sony Bravia KDL-32BX300 met aan de zijkant onder andere een USB poort, welke ook vermeld wordt in de handleiding. Maar meer als een vermelding is dit niet...

Hoe gebruik ik deze poort nu? Want als ik naar de verschillende inputs ga (via de AV knop of hoe die ook noemt) zie ik TV, de verschillende AV inputs, de HDMI inputs, component en TV, maar dus geen USB.

Google levert niets op, ik kom zelfs op sites terecht die zeggen dat ons model geen USB poort heeft :P

Iemand die weet hoe ik de USB poort moet gebruiken?

Groetjes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Als het goed is heb je ook een photo modus, op mijn 46ex1 kan ik de usb poort alleen gebruiken op plaatjes te bekijken.

39

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
En staat er dan een USB optie tussen je inputs? Die staat er hier namelijk niet eens bij...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Kan best zijn dat je TV de USB alleen heeft als service onderdeel en dat je hem niet kan gebruiken als regulier onderdeel van de features van je TV.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Anoniem: 228551 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:35:Hoe gebruik ik deze poort nu? Want als ik naar de verschillende inputs ga (via de AV knop of hoe die ook noemt) zie ik TV, de verschillende AV inputs, de HDMI inputs, component en TV, maar dus geen USB.
Als ik via deze site de juiste TV selecteer en dan deze manual download staat daar toch genoeg in...

Pagina 36:
Symbool op het scherm: USB
Beschrijving: Om de apparatuur te zien die is aangesloten op
• Digitale videocamera
• Digitale camera
• USB-apparaat
U kunt genieten van foto/muziek/videobestanden
die op een digitale fotocamera of videocamera van
Sony zijn opgeslagen (40).
En vanaf pagina 40 tot en met 44 staat er dan uitgelegd hoe alles werkt qua USB en wat er mogelijk is.

Een greep uit de manual:
U kunt genieten van foto/muziek/videobestanden die op een digitale fotocamera of videocamera van Sony zijn opgeslagen door middel van een USBkabel of een USB-opslagmedium op uw televisie.
  1. Sluit een USB-apparaat aan op de televisie.
  2. Druk op HOME.
  3. Druk op <pijltje links/rechts> om “Foto”, “Muziek” of “Video” te selecteren.
  4. Druk op <pijltje boven/beneden> om een USB-apparaat te selecteren en druk vervolgens op <X>.
    Het bestand of de maplijst verschijnt.
  5. Druk op <pijltjes> om een bestand of map te selecteren en druk daarna op <X>. Als u een map selecteert, moet u eerst een bestand selecteren en dan op <X> drukken.
    Het afspelen begint.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Topicstarter
Bedankt, in onze geprinte manual staat dat allemaal niet ;)

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Misschien zie je de menuopties alleen als er ook echt iets ingeplugd is ? Heb je al eens geprobeerd met bijv. een USB-stick met een paar fotootjes ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-06 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Soms kan die ook gebruikt worden voor de wireless dongle :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Anoniem: 228551 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:17:
Bedankt, in onze geprinte manual staat dat allemaal niet ;)
Ach, Sony levert ten minste nog iets op papier. Bij mijn Philips kreeg ik een USB-stick met daarop alle manuals in PDF :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Topicstarter
Via de menu is het gelukt om er naartoe te gaan. 'Probleem' was dat wij de afstandsbedieding van belgacom tv ook voor de TV gebruiken, en daarmee kan je dus niet naar de menu gaan. Eens de andere afstandsbediening was teruggevonden kon ik inderdaad verder bladeren naar USB (als er een was ingeplugd)... |:( |:( |:(
Redelijk idioot, maar ja, ik dacht dat het gewoon tussen de inputs moest staan via de belgacom afstandsbediening.

Filmpjes, foto's, ... afspelen lukt nu, feest :p Nu nog eens kijken welke formaten enzo.

Allemaal bedankt!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee