Omdat m'n huidige remote een beetje aan het dood gaan is heb ik een nieuwe besteld, een zogenaamde microsoft remote (of welke naam je er ook aan hangt). Op m'n mce kunnen er niet de goede drivers worden geïnstalleerd op de een of andere manier. Als ik hem aan m'n laptop hang doet ie perfect....Beide windows 7 echter een andere versie (pro vs ultimate).
Na wat gegoogled te hebben zijn er meer mensen die problemen met de drivers hebben (gehad) echter werkt geen enkele oplossing in mijn geval. Een of andere hp update niet, vaag op nieuw aansluiten niet, deinstalleren niet ect.
Weet iemand of het mogelijk is om de juiste .inf van m'n laptop te halen zodat ik deze kan gebruiken op m'n mce? Ik heb namelijk weinig zin om opnieuw windows te installeren..
Ps. op m'n server werkt de remote ook niet, zelfde install als m'n mce.
Na wat gegoogled te hebben zijn er meer mensen die problemen met de drivers hebben (gehad) echter werkt geen enkele oplossing in mijn geval. Een of andere hp update niet, vaag op nieuw aansluiten niet, deinstalleren niet ect.
Weet iemand of het mogelijk is om de juiste .inf van m'n laptop te halen zodat ik deze kan gebruiken op m'n mce? Ik heb namelijk weinig zin om opnieuw windows te installeren..
Ps. op m'n server werkt de remote ook niet, zelfde install als m'n mce.