Ik heb een issue met mijn Asus A7C laptop. De laptop heb ik opnieuw voorzien van Windows 7 Ultimate 64-bit. Van origine stond hier Vista op en functioneerde alles ook gewoon. Ik krijg nu echter mijn webcam niet geïnstalleerd. Acties die ik reeds ondernomen heb:
- Drivers geprobeerd voor de D-MAX, Azurewave en Chicony varianten
- Zowel de 32bit als de 64bit versies gebruikt
- Middels "Compatibility mode" getracht de drivers te installeren die bedoeld waren voor Windows XP (32 en 64bit) en Vista (32 en 64bit).
- Gezocht naar alternatieven maar via Google en de ASUS website kan ik weinig (tot niets) vinden.
- Ook op GoT nog niets kunnen vinden
Ik ben hier nu in totaal al een flink aantal uren zoet mee en open toch maar even een topic
Hopelijk is er iemand die dit probleem al eens opgelost heeft. Misschien zal deze webcam gewoon nooit onder Windows 7 gaan werken, zo niet, dan graag een webcam driver om de webcam aan te kunnen sturen onder Ubuntu 11.04 )
- Drivers geprobeerd voor de D-MAX, Azurewave en Chicony varianten
- Zowel de 32bit als de 64bit versies gebruikt
- Middels "Compatibility mode" getracht de drivers te installeren die bedoeld waren voor Windows XP (32 en 64bit) en Vista (32 en 64bit).
- Gezocht naar alternatieven maar via Google en de ASUS website kan ik weinig (tot niets) vinden.
- Ook op GoT nog niets kunnen vinden

Ik ben hier nu in totaal al een flink aantal uren zoet mee en open toch maar even een topic