Verwijderd
Misschien verkoopt Microsoft het nog. Downloaden zou illegaal zijn en voor warez mag je hier niet vragen.Op maandag 19 maart 2001 12:47 schreef Razorfist het volgende:
wie weet waar ik dit kan downloaden? Of kan iemand me dit misschien mailen?
Waarom heb je trouwens de diskette versie nodig? Anders ff tijdelijk je cdrom overzetten. (of link maken met paralelle kabel) .
Verwijderd
Volgens mij wordt Win95 niet meer verkocht..maar ik vraag me idd ook af wat je in godsnaam met een diskette versie moet???
Verwijderd
alsj e geen cd-rom speler bij de hand hebt misschien ????Op maandag 19 maart 2001 12:51 schreef MarCusL het volgende:
Volgens mij wordt Win95 niet meer verkocht..maar ik vraag me idd ook af wat je in godsnaam met een diskette versie moet???
Laptopje met zonder cdrom
edit:
hoe kun je dan via kabeltje win95 installeren?
hoe kun je dan via kabeltje win95 installeren?
Verwijderd
DOS installen. En dan met interlink en een paralle kabel een linkje leggen tussen die twee. En dan pompen (traaaaag).
Krijg hem vanavond, nu maar hopen dat er een aansluiting voor cd-rom op zit, anders wordt het deze methode...
Netwerk kaartje erin (als je die hebt)Op maandag 19 maart 2001 12:58 schreef Razorfist het volgende:
Krijg hem vanavond, nu maar hopen dat er een aansluiting voor cd-rom op zit, anders wordt het deze methode...
gaat sneller dan via paaaaaraaaallllleeeeell kabel.
hier staat ook nog eea:
[topic=146132]
[topic=146132]
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
maar hij is niet ergens te dl-en? 
Ik bedoel, kopen kan ik em niet meer en win98 tm Whistler is ook overal te vinden.
Zijn er dan helemaal geen tweakertjes die weten waar ik deze paar mb kan vinden?
ps. url posten lijkt me niet verstandig, mail hem aub
Ik bedoel, kopen kan ik em niet meer en win98 tm Whistler is ook overal te vinden.
Zijn er dan helemaal geen tweakertjes die weten waar ik deze paar mb kan vinden?
Nee, een warezrequest is verstandig...Op maandag 19 maart 2001 16:50 schreef Razorfist het volgende:
maar hij is niet ergens te dl-en?
Mare het legale antwoord is:'Neem contact met MicroSoft op, zij kunnen jou de diskette versie toezenden.'
Het echte antwoord is al gegeven
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Pagina: 1