Ik heb nu al een aantal dagen een probleem met mijn acer 6935 laptop. Een paar dagen geleden wilde ik mijn laptop opstarten nadat ik die de dag ervoor op de normale manier had afgesloten alleen het bleek dat het scherm van mijn laptop het niet meer deed. Alles doet het gewoon (mijn cd-rom drive etc) en zelfs het blauwe licht als ik hem opstart alleen het scherm blijft gewoon zwart. Het lijkt me sterk dat het scherm op 1 of andere manier is beschadigd ofzo aangezien ik er vrij voorzichtig mee ben omgegaan en het probleem nog nooit eerder heb gehad. Heeft iemand hier enige ervaring mee of enig idee hoe ik dit kan oplossen aangezien ik vrij radeloos ben en een laptop vrij nutteloos is zonder een beeldscherm. Ik hoop dat iemand mij kan helpen aangezien de garantie er af is..
Heb je helemaal geen beeld of is het net alsof het licht uit is (als je schuin kijkt zie dan nog heel donker het beeld).
Dit is een groot verschil en vraagt een verschillende manier van troubleshooting
Dit is een groot verschil en vraagt een verschillende manier van troubleshooting