Acties:
  • 0Henk 'm!

• erikfw
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-11-2022
Ik heb afgelopen week een nieuwe telefoon gekocht, namelijk een Samsung Galaxy Ace. Echt bij ontvangst blijkt de telefoon niet helemaal van nederlandse komaf te zijn. Er zitten namelijk oost europese gebruiksaanwijzingen bij.

Maar buiten dat, de telefoon heb ik al ingesteld op Nederlans. Maar nu wil ik dit ook voor het T9 woordenboek doen. Alleen de nederlandse T9 staat niet op de telefoon zelf. Nou zei de winkelier dat je dit eenvoudig kan downloaden in de Android market. Ik krijg het alleen op geen enkele manier gevonden! Misschien dat ik verkeerd zoek, maar ook google of tweakers geeft geen (bruikbare) resultaten op dit onderwerp.

Dus weet iemand hoe ik een Nederlandse T9 kan downloaden op mijn telefoon?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:30
je kan een ander keyboard gebruiken met nederlandse ondersteuning, zoals Swiftkey X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• erikfw
StarC schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:55:
je kan een ander keyboard gebruiken met nederlandse ondersteuning, zoals Swiftkey X
Ik zou liever het originele keyboard willen gebruiken, want hiermee omzeil je het probleem eigenlijk maar los je het niet op. Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:30
Ik zou het niet weten, swiftkey x vind ik gewoon beter dan een stock keyboard dus ik zou het niet als "probleem omzeilen" zien.

Als je swype hebt als standaard toetsenbord (ik heb geen idee wat er standaard bij Samsung zit) kan je misschien een nieuwe versie van beta.swype.com krijgen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-05 11:21
More Locale 2 zoeken in de market en installeren, Daarmee zet je android volledig naar het nederlands, zelfs als er geen nederlands opzit, inclusief toetsenbord.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• erikfw
hgeert schreef op zondag 03 juli 2011 @ 17:31:
More Locale 2 zoeken in de market en installeren, Daarmee zet je android volledig naar het nederlands, zelfs als er geen nederlands opzit, inclusief toetsenbord.
Ik heb More Locale 2 ingesinstalleerd, en daarna Nederlands als taal ingesteld. Maar alsnog geen nederlandse T9.. Hij past wel de rest van de telefoon aan naar de nederlandse taal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

T9 is onderdeel van de keyboards en niet van het OS.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-05 11:21
Hier heb je nog een goed keyboard met de nederlandse taal.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee