Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows 7 - taakbalk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik werk sinds vandaag met Windows 7, maar ik loop tegen een probleem met de taakbalk aan. Ik las dat er een hoop is veranderd met de taakbalk, maar toch kom ik ergens niet uit waarvan ik denk dat het anders moet kunnen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. :$

Hoe ik de icoontjes/snelkoppelingen ook sorteer of vastzet, ik krijg telkens schermpjes tussen de icoontjes door, zodra ik een programma ga gebruiken. Zoals op de foto te zien is, een Firefox scherm.

Kan ik dit veranderen? Alvast bedankt. :)

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/zoc9ok.jpg

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:41
wat je bedoelt is dat de icoontjes die je open hebt staan niet rechts uitlijnen?
ook ik heb net de opties even bekeken maar volgens mij is dat niet mogelijk sinds vista. tevens is het ook gewenning je werkt er immers nog maar een dag mee.

MS gedachte hierachter is volgens mij dat je je gepinde applicaties altijd op dezelfde locatie terug vindt (kwa aantal van links naar rechts).

Verwijderd

Topicstarter
dezejongeman schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:16:
wat je bedoelt is dat de icoontjes die je open hebt staan niet rechts uitlijnen?
ook ik heb net de opties even bekeken maar volgens mij is dat niet mogelijk sinds vista. tevens is het ook gewenning je werkt er immers nog maar een dag mee.

MS gedachte hierachter is volgens mij dat je je gepinde applicaties altijd op dezelfde locatie terug vindt (kwa aantal van links naar rechts).
Ja ik zou de icoontjes gewoon zoals in Vista graag vast links hebben staan en alle programma's rechts, maar als het niet mogelijk is... Hopelijk went het :)