Ik heb eergiste de app Yatzee aangeschaft. Staat ook keurig op mijn PC, maar als ik synchroniseer, komt hij niet op mijn IPAD te staan.
dat heb ik ook gehad met een andere app (telenet).
stond gewoon op de pc maar synchroniseerde niet met de ipad.
in de appstore kom ik hem niet tegen dus vandaar dat ik dat via de pc wilde doen.
ik denk dat het met het land te maken heeft, dat die app alleen voor België is misschien?
stond gewoon op de pc maar synchroniseerde niet met de ipad.
in de appstore kom ik hem niet tegen dus vandaar dat ik dat via de pc wilde doen.
ik denk dat het met het land te maken heeft, dat die app alleen voor België is misschien?
RuudBoi
Heb je hem wel aangevinkt bij de iPad als je hem in iTunes hebt staan? Bij het synchroniseren -> app tabblad.
Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.
ja zeker, andere app geprobeerd en werkt wel, is alleen die ene app, terwijl een vriend in België het wel kan draaien.
RuudBoi
En je weet zeker dat die app compatible is met je device en iOS versie? Anders eens de app verwijderen in iTunes en opnieuw downloaden.
To Apple or not to Apple? That's the banana!
ja die app werkt zeker op ios, want een vriend van me heeft hem gewoon op de iphone staan, maar hij komt zelf wel uit belgie, dus zal denk ik met het land te maken hebben.
En Yatzee kan toch gewoon via de app-store gedownload worden?
RuudBoi
Ok, wat ik bedoel met compatible is niet compatible met iOS maar met het apparaat. Zo zijn er applicaties die b.v. perse GPS of een kompas nodig hebben, dit is hier niet relevant maar zo kunnen dit wel weer andere dingen zijn die nodig zijn.
In feite kun je inderdaad beide app store's gebruiken, maar wat ik zei is bedoeld zodat je kunt uitsluiten dat het specifiek aan de app ligt of toch ergens aan de synchronisatie.
In feite kun je inderdaad beide app store's gebruiken, maar wat ik zei is bedoeld zodat je kunt uitsluiten dat het specifiek aan de app ligt of toch ergens aan de synchronisatie.
SpardaSpeed schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:49:
ja die app werkt zeker op ios, want een vriend van me heeft hem gewoon op de iphone staan, maar hij komt zelf wel uit belgie, dus zal denk ik met het land te maken hebben.
To Apple or not to Apple? That's the banana!
Als je eens naar http://itunes.apple.com/nl/app/yahtzee-hd/id389187301 gaat op je iPad? Wordt je als het goed is doorverwezen naar de goede app in de App Store. Als dit de app is die je gekocht hebt.
Pagina: 1