Toon posts:

[Magento] Opties & afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
In Magento heb ik één (configureerbaar) product die in verschillende kleuren leverbaar is, laten we zeggen rood en geel. Het product heeft de juist attributenset, en de klant via dropdown de kleur kiezen en in de backend krijgt vervolgens het rode resp. gele product -1 voorraad. Maar...

In de winkelwagen komt standaard de foto te staan van het product dat is gekozen als hoofdfoto. Dit is een foto van het rode product. In de winkelwagen komt een thumbnail te staan van het rode product, óók als het gele product is gekozen. Wél staat er bij omschrijving dan "Kleur: geel", maar het is natuurlijk hartstikke verwarrend voor de klant. Hoe kan ik zorgen dat bij de kleurkeuze geel in de winkelmand de gele foto wordt getoond?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 26306

Vraag dat op de community forums?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Vind je het goed als ik het op T.net vraag? Hier hebben we vast ook de nodige kenners van Magento :)

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:54

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Volgens mij moet je dan zelf gaan sleutelen aan de phtml, of erger: een aparte module aanmaken. Heb zelf een soortgelijk probleem gehad, waarbij ik eigenlijk onderscheid moest kunnen maken tussen de afbeeldingen bij een product (maar gebruikte wel geen productvarianten). Hiervoor heb ik toen de volgorde van de afbeeldingen misbruikt.

offtopic:
en wat betreft de vraag stellen op dit forum: hier heb je volgens mij meer kans op een zinvol antwoord dan op de Magento fora.

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 18:24

steffex

Dev nerd

kleine google search leverde dit op: http://blog.baobaz.com/en...-for-configurable-product

Verder zal dit vast aan te passen zijn in je xml/phtml file.

[Voor 21% gewijzigd door steffex op 04-07-2011 15:38]

Freelance developer - Gadget freak - Motorrijder

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Duidelijke antwoorden; in feite komt er dus op neer dat er sleutelwerk in de code vereist is. Allright, jammer, maar dan weet ik dat niet verder hoef te zoeken :).

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee