Toon posts:

PS3 Media Server op XBox 360 stottert

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 413579

Topicstarter
Goedenavond allemaal,

Ik denk post hier maar eens een thread misschien ben ik wel lucky.
Het zit namelijk zo.
Ik kwam er een tijd geleden achter dat je via het programma PS3 Media Center HD (.mkv) content kan streamen naar je XBox.
Nu is het zo dat ik dit wel aan het werken krijg maar niet volledig.
Het is namelijk zo dat HD content constant stottert.
Ik heb hier al 1001 dingen voor geprobeert en uren achter google gehangen(letterlijk), echter ik kwam niet tot de oplossing.

Wat ik probeerde.

Router firmware update.
LAN driver update.
Ports forwarded.
Windows Firewall settings.
Static IP
Multiple core decoding.
Max. Bandwidth. setting.
LAN driver update
Kabels vervangen.

Maar niks werkt !!!
Dit tot mijn grote frustratie.

Ik zal even nadere info geven over hardware enzo dit scheeld alweer een post en evt versneld dit een eventuele fix.

PC(Bron)
AMD Phenom II 945 X4 @3Ghz
Corsair DDR3 4GB 1333 CL9

Router
Zyxel P-2602HW-D1A (Telfort)
Bekabeld met Cat 6 kabels.

XBox 360 Elite

De pc kan in principe het probleem niet zijn lijkt mij.
Het is welliswaar zo dat de video transcoding op de pc gebeurd maar dat mag met mijn specs lijkt mij geen probleem opleveren.

Mijn vraag dus heeft iemand enige ervaring met deze tool en misschien wel dit probleem ?
Hoop echt dat een van jullie me hiermee kan helpen.
Heb je evt meer info nodig hoor ik dat graag.

Ben niet heel erg technisch dus hoop dat jullie het ietwat simpel zouden kunnen verwoorden,

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-05 14:55
De 360 hangt er wel met een kabel aan?

Het programma is ook voor de PS3 geschreven, dat je dan verwacht dat het super werkt op je 360 snap ik ook niet, het werkt maar niet volledig, want het is ook niet volledig ondersteunt.

Misschien kun je je vraag stellen op het forum/ de site waar je dit hebt gevonden.

Ik gebruik het hier met de PS3, en bedraad werkt het super.
Met de 360 die beneden staat werkt het maar half, grote 1080p ( 20+GB) speelt hij gewoon niet af, simpele DIVX wel. Hij heeft ook wel eens moeite met het vinden van de 360...

Volgens mij werkt de 360 ook met Windows Media Player samen? Misschien dat je daarmee wel goed kan streamen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 413579

Topicstarter
De pc en xbox zijn inderdaad beiden met een kabel op de router aangesloten.
Met het vinden van de xbox heb ik echter nooit problemen.

De reden waarom ik deze manier van streamen prefereer boven de standaard WMP is omdat via deze manier externe subtitles meegestreamed kunnen worden en WMP ondersteund geen MKV bestanden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee