Toon posts:

[Aanschaf] ... in 1 dinges

Pagina: 1
Acties:
  • 458 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-05 23:03

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Hallo,

Aangezien ik op het forum geen topic heb kunnen vinden over het volgende onderwerp heb ik dit threadje gemaakt.
Ik ben dus op zoek naar een ... in 1 ''dinges''. Je kan er allemaal dingen instoppen, bijvoorbeeld microSD, SD, etc. De officiële naam weet ik niet maar hij word niet super super vaak gebruikt (door mij).

Denken jullie dat het beter is om voor zo'n ... in 1 USB of SATA te gaan?
En hebben jullie daar dan een voorbeeld van? van eentje die ik zou moeten kopen?
moederboard: Asrock p67 extreme4

Ik weet zelf namelijk niet het voordeel van een SATA t.o.v. de USB, maar ik heb hem gewoon nodig om af en toe wat foto's te bekijken.

M.v.g,
Wesley

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 15758

Cardreader? ;)

Of bedoel je een Flash behuizing met b.v. twee flash kaartjes in RAID0 of RAID1 met dan een PATA of SATA interface? Dat is niet helemaal hetzelfde als een cardreader.

Wat wil je er precies mee doen? Data opslag van grote bestanden of het draaien van een OS? Indien alleen dat eerste; waarom heb je het dan over SATA?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Uhh, je bedoelt volgens mij gewoon een cardreader? Die dingen kan je bij elke elektronicazaak halen en bijster veel verschil zit er niet tussen. Wellicht dat de een wat sneller is dan de ander maar zolang je niet het allergoedkoopste crappy budgetding haalt zal dat wel goed zitten. Ze zijn vrijwel altijd gewoon met een USB aansluiting uitgerust wat voor het doel dat jij voor ogen hebt ook prima is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Inderdaad, ik zoek een cardreader.
Waar je micro sd en dergelijke in kan stoppen om bijv. foto's van je camera naar je pc te krijgen.

Ik weet dat je die kan inbouwen in je pc, of je kan zo'n usb dingetje kopen, dus ja vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-05 12:07
Koop de goedkoopste die je kan vinden, die zal voor jouw doel meer dan voldoen.

Kijk hier eens bij voorbeeld:
Geheugenkaartlezers in de Tweakers.net Pricewatch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Als het alleen fotos naar computer betreft, dan kan je ook gewoon je camera op de computer aansluiten wellicht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Reepje schreef op zondag 03 juli 2011 @ 16:34:
Als het alleen fotos naar computer betreft, dan kan je ook gewoon je camera op de computer aansluiten wellicht.
jeps, maar het stekkertje was kwijt, dus vandaar :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:18

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Modbreak:Erg zakke topic titel gecombineerd met een mogelijk nog wazigere topic start. Ondanks dat men er uit is gekomen wat je nu bedoelde, lijkt mij en is het gewenste de volgende keer beide beter te formuleren.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee