Toon posts:

MBP start niet meer op!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Anoniem: 410594

Topicstarter
Help! Mijn macbook pro 13 inch van 4 (!!!!!!!!!) dagen oud start opeens niet meer op. Dit betekent dat hij op het witte scherm blijft hangen (wel opstartgeluid + wheel), daarna doet hij niets meer. Heb al vanalles geprobeerd:
- shift, alt, control, aan/uit
- Command option p en r
- batterij doet het gewoon aan de lampjes te zien
Ik weet niet wat ik hiermee aanmoet en ben dan ook behoorlijk pissig, dit was net wat ik verdorie wilde verkomen met een apple! De harde schijf eruit halen ofzo ga ik allemaal niet doen, hij is nog maar net nieuw dus dan sturen ze maar een nieuwe op/reparatie. Iemand nog ideeën of hoe dat werkt met garantie?
alvast bedankt!
Tim

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:16

mOrPhie

denniebee

Met 4 dagen oud kun je gewoon terug naar de winkel. (tenzij je hem via Apple Store online gekocht hebt, dan moet je hem terugsturen) :)

[Voor 42% gewijzigd door mOrPhie op 02-07-2011 22:15]

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Anoniem: 410594

Topicstarter
Ik heb hem gewoon online bij apple gekocht, dus dat wordt dan opsturen denk ik

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Kun je gewoon naar een apple repair center brengen

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Heel gek idee: Anders bel je ze even...

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 08:10
mOrPhie schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 22:14:
Met 4 dagen oud kun je gewoon terug naar de winkel. (tenzij je hem via Apple Store online gekocht hebt, dan moet je hem terugsturen) :)
Opsturen? Volgens mij kun je gewoon bellen en hem laten omruilen voor een nieuwe. Dan komen ze je oude macbook ophalen en sturen ze je een nieuwe toe. Dit heb ik ook met mijn Led Cinema Display gedaan toen deze niet goed was.

• colinvanruth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-01-2020
je kan hem ook even opnieuw installeren!?

je os x snow disk erin doen (als dat gaat) en dan C ingedrukt houden tijdens opstarten!?

Macbook Pro Early 2011 15'' 2,2-GHz quad-core Intel Core i7 4GB, 1333 MHz 250GB SSD, AMD Radeon HD 6750M met 1 GB GDDR5 (A1286) / iPad Mini Retina / iPhone 6 / Apple TV (A1469 Early 2013) / iPod Classic 160GB 7GEN / G-Technology G-Drive 1TB & 3TB HDD

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:13
Kan je de dvd die er bij hoort er nog in krijgen??? vaak helpt het om een soort reinstal te doen met behoud van je account.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee