Help functie popt steeds open

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeynl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-02 16:22
Hey mensen,

Sinds vanochtend is het nu al 2 a 3 keer voorgekomen dat zodra ik een programma open, of ook maar iets wil openen, dat hij telkens miljoenen keer de helpfunctie activeert.

Nou kan ik niet 1,2,3, zien of er een toets vast zit. Want dat lijkt me niet het geval ( hij is aardig schoon en ik zie geen vastzittende knop.

Als ik mijn pc herstart, of ik meld me af en log weer in dan is het probleem weer weg.

Iemand ideeën? Mijn virusscanner heeft niks kunnen vinden..

Ik gebruik:
Windows 7 64 bit
Logitech G19

Waar computeren ons wel niet heeft gebracht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:56

Speedmaster

Make my day...

jordeynl schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 20:37:
Hey mensen,

Sinds vanochtend is het nu al 2 a 3 keer voorgekomen dat zodra ik een programma open, of ook maar iets wil openen, dat hij telkens miljoenen keer de helpfunctie activeert.

Nou kan ik niet 1,2,3, zien of er een toets vast zit. Want dat lijkt me niet het geval ( hij is aardig schoon en ik zie geen vastzittende knop.

Als ik mijn pc herstart, of ik meld me af en log weer in dan is het probleem weer weg.

Iemand ideeën? Mijn virusscanner heeft niks kunnen vinden..

Ik gebruik:
Windows 7 64 bit
Logitech G19
help toets is F1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ander toetsenbord proberen. En een live CD om te kijken of het een hardware of software probleem is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeynl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-02 16:22
Ben er achter gekomen dat het telkens opnieuw gebeurt als ik Google Chrome gebruik. Heb 'm verwijderd en Firefox erop gezet. Probleem lijkt zover opgelost..

Waar computeren ons wel niet heeft gebracht ^^