Anoniem: 413557

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Vorige week heb ik mijn Witte Iphone 4 16gb ontvangen. Ik was er erg blij mee en maakte het doosje snel open.
Omdat er op internet vanalles staat over het LICHTlek probleem bij de Mute/+ en - knop heb ik dat meteen gecontroleerd. en wat bleek.. hij LEKTE heeel veel licht aan de linkerzijkant..
De stickers had ik nog niet van het schermpje gehaald en heb de Iphone meteen weer teruggestuurd naar KPN.. Nu krijg ik volgende week weer een nieuwe opgestuurd.

Weet iemand of dit probleem bij alle Witte Iphones van toepassing nog is of heb ik net een slechte ontvangen.
Via het lichtlek wat dus een opening is kan dus ook stof komen..

Wat adviseren jullie me?

Groeten Erik

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 14:06

Underworld

+1 Inzichtvol

Ik heb het zelf eigenlijk nog niet eerder gehoord, maar zou wel kunnen verklaren in de schaarste ervan.
Afwachten hoe de volgende erbij jou uit komt te zien

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-06 21:42
Vreemd, mijn zwarte iphone lekt ook wel wat hoor maar het doet mij eigenlijk niks.

Het is een beetje bekend dat sommige high res schermen waar Apple top leverancier is af en toe lekkages hebben. Mijn MBP heeft daar bijvoorbeeld ook een beetje last van.

Mijn sony tv en hp schermen hebben dat ook.

Al met al denk ik wel dat je juist gehandeld hebt. Een beetje lekkage wordt meestal getolreerd maar enorme lekkages dat is not done!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Thanks voor snelle reacties:)

Gister bij een vriendin van me gezien die ook de witte Iphone 4 had.. dat de linker kant niet lekte maar de rechter kant op 2 kleine punten..

De zwarte Iphone 4 die veel vrienden van me hebben hebben geen last van een lek.

Nu ff afwachten wat KPN me nu gaat toesturen.. weer een lek in de Iphone 4 ofniet.. en als het weer hetzelfde is dan ga ik denk ik maar de zwarte eisen..
Houd jullie op de hoogte..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 08:10
Anoniem: 413557 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:19:
Thanks voor snelle reacties:)

Gister bij een vriendin van me gezien die ook de witte Iphone 4 had.. dat de linker kant niet lekte maar de rechter kant op 2 kleine punten..

De zwarte Iphone 4 die veel vrienden van me hebben hebben geen last van een lek.

Nu ff afwachten wat KPN me nu gaat toesturen.. weer een lek in de Iphone 4 ofniet.. en als het weer hetzelfde is dan ga ik denk ik maar de zwarte eisen..
Houd jullie op de hoogte..
Err... ik denk dat je jezelf gek loopt te maken.. Verwacht je dat je nu een iPhone terug gaat krijgen die anders in elkaar zit waardoor het licht niet ontsnapt... ?

Vergeet de dingen die je op het net leest, maak je niet zo druk. En als je (blijkbaar) last hebt van licht wat aan de zijkant uit je telefoon komt... dan zou ik een andere kopen. Dit zal elke iPhone hebben.
En tuurlijk zie je het beter bij een witte dan een zwarte...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 12:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Heb je er daadwerkelijk last van? Of erger je je er puur aan omdat jij vindt dat dat daar niet mag zitten? Begrijp me niet verkeerd, een merk zoals Apple hoort dit soort dingen op orde te hebben maar ik kan me voorstellen dat KPN niet in het oneindige blijft omruilen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik heb een Witte iPhone4 gekocht op de release data en merk niets.

Wat is er trouwens erg aan het "lekken" van licht door deze knopjes? Het scherm etc werkt er echt niet minder door hoor. Beetje mierenneuken als je het mij vraagt,

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
mijn 3gs lekt nu toch ook 0,0...

de zwarte iphone 4 die ik zie overal heeft er geen last van .. en mijn witte had het heel erg links en het scherm was niet geheel recht... dus terugsturen kan dan toch wel vind ik.. gaat tenslotte om duur ding..

Acties:
  • 0Henk 'm!
Als het scherm niet goed was moet je hem idd terug sturen. Terug sturen voor alleen het licht door de knopjes is echt zeiken om het zeiken, maar goed dat is dan bij jou niet zo.

Editt: Wat bedoel je nou eigenlijk precies? Merk je in donkere ruimtes dat het Backlight langs de knopjes naar buiten straalt of heb je echt last van Bleeding in je scherm?

Bleeding is een absolute omruil maar licht langs de knopjes is uitgelachen worden door de KPN helpdesk :D

[Voor 44% gewijzigd door Donstil op 05-07-2011 00:08]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:39
Het is tenslotte wel een duur apparaat, en daar mag je van verwachten dat de kwaliteit goed is.
Als er een ' gaatje' zit waar licht door heen komt, kan er dus ook makkelijker stof en vocht inkomen.

Sommige mensen hier accepteren het, maar met zon kwaliteits product mag je hem best omruilen om deze redenen. Als iedereen alles zou accepteren kregen we alleen maar producten die deze foutjes bevatten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:38
SgtElPotato schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 00:13:
Het is tenslotte wel een duur apparaat, en daar mag je van verwachten dat de kwaliteit goed is.
Als er een ' gaatje' zit waar licht door heen komt, kan er dus ook makkelijker stof en vocht inkomen.
Het hoeft niet eens een gaatje te zijn :+ bijvoorbeeld een stukje transparantie in de plastiek dan komt de stof en water net zo goed erin als bij de zwarte Iphone 4. Ik denk dat je het overdrijft aangezien mijn 3GS al een keer met regen in een plas met water heeft gelegen en nog steeds leeft ;) Water is niet via de audio jack en de connector en speaker/microfoon binnen gekomen en dat zijn toch wel leuke openingen waar water door heen kan komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Het is maar een telefoon, het is geen kunstwerk wat je in een kluis bewaart omdat het ander misschien vervaagt onder invloed van UV-licht. Dus bedenk jezelf de volgende keer of het echt de moeite waard is om hem weer terug te sturen of dat er misschien wel mee te leven valt. Je kan jezelf zo gek maken als je wilt natuurlijk, maar je kan ook gewoon blij zijn met een duur apparaat wat gewoon perfect te gebruiken is zonder enige hinder van een puntje van 1μm2.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee