Hulp nodig bij game pc samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413532

Topicstarter
Goeiedag,

Ik heb weinig verstand van computers maar ben opzoek naar een gamepc. Gewoon de hele computer + monitor. Ik wil tussen de 500 -700 euro uitgeven iets meer maakt ook niet echt uit

Ik wil de gamepc gebruiken voor o.a world of warcraft en call of dutty. Ik hoop dat jullie iets in mekaar kan zetten voor mij

mvg Reno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:51

D4NG3R

kiwi

:)

En uit de BBG specifiek dit topic:
[BBG aanschaf] Gamesysteem

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Als je de links hierboven opvolgt. Steek dan zelf ook even wat tijd in het samenstellen van een systeem. Het is hier niet een helpdesk die op commando even een systeem in elkaar zet.

Je kunt de producten opzoeken in de http://tweakers.net/pricewatch. Vervolgens klik je op het hartje met de tekst "Plaats in wenslijst". Je bent nu een systeem aan het samenstellen, dit systeem kun je delen met mensen door dit middels de optie Genereer RML in het juiste BBG aanschaf topic te plaatsen.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 02-07-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.