Enigszins cryptische titel, maar toch.
Ik heb sinds enkele dagen een hele leuke optibay upgrade gedaan.
Daarbij zat oa een 1TB harde schijf.
Nu heb ik met Digilloyd Disktester een "Test Reliabilty" gedaan.
Dat liep allemaal vast en toen heb ik via acitivity monitor een force close gedaan.
De temp file van 180GB stond gewoon in de root van de disk /Volumes/Storage/tempfile
Deze heb ik geprobeerd te verwijderen, duurde te lang, geen activiteit, geprobeerd dat te stoppen
(standaard trash dialoogje). Liep dus ook vast.
Reboot, en toen zag ik dat er van de 999GB (813GB officieel in gebruik) nog 700MB vrij was.
Naja ik zoeken... maar nergens is die temp file te vinden!
Disk Inventory X heeft ook geen flauw idee.
Oplossing zou zijn om alles naar een ext. schijf te gooien, opnieuw formatten, en terug zetten.
Maar dat gaat nogal lang duren dus liever doe ik dat niet. En ik heb niet zomaar ff 800GB vrij.
Iemand een oplossing?
Ik heb sinds enkele dagen een hele leuke optibay upgrade gedaan.
Daarbij zat oa een 1TB harde schijf.
Nu heb ik met Digilloyd Disktester een "Test Reliabilty" gedaan.
Dat liep allemaal vast en toen heb ik via acitivity monitor een force close gedaan.
De temp file van 180GB stond gewoon in de root van de disk /Volumes/Storage/tempfile
Deze heb ik geprobeerd te verwijderen, duurde te lang, geen activiteit, geprobeerd dat te stoppen
(standaard trash dialoogje). Liep dus ook vast.
Reboot, en toen zag ik dat er van de 999GB (813GB officieel in gebruik) nog 700MB vrij was.
Naja ik zoeken... maar nergens is die temp file te vinden!
Disk Inventory X heeft ook geen flauw idee.
Oplossing zou zijn om alles naar een ext. schijf te gooien, opnieuw formatten, en terug zetten.
Maar dat gaat nogal lang duren dus liever doe ik dat niet. En ik heb niet zomaar ff 800GB vrij.
Iemand een oplossing?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021