Hallo, ik heb een probleem met mijn computer.
Ik weet niet of dit hier hoort, maar ik zag nergens een topic voor problemen. Als het fout is excuseer mij dan.
Ik heb dit nu 2 dagen, als ik een spelletje speel of als ik gewoon op internet loopt te surfen dan slaat mijn computer ineens helemaal vast, ook het geluid blijft hangen in een geratel zeg maar. Dan restart ik de computer en dan hoor ik geen piepje van de videokaart. Ik heb mijn videokaart toen schoon gemaakt en er weerin gedaan doen deed hij het weer. Toen na 1 minuutje BAM weer meteen een freeze. Toen een ander videokaart geprobeert en weer precies het zelfde.
Mijn pc is nu ongeveer 2 jaar oud.
C2D E8500 ( niet overgeclockt )
Asus P5Q moederbord
280 GTX videokaart, (ik heb het met een 7900 en een 7600 GS geprobeert)
4 GB geheugen van corsair.
550 Watt voeding van coolermaster.
500 gb hardeschijf WD digital
Harstikke bedankt alvast,
Rens
Ik weet niet of dit hier hoort, maar ik zag nergens een topic voor problemen. Als het fout is excuseer mij dan.
Ik heb dit nu 2 dagen, als ik een spelletje speel of als ik gewoon op internet loopt te surfen dan slaat mijn computer ineens helemaal vast, ook het geluid blijft hangen in een geratel zeg maar. Dan restart ik de computer en dan hoor ik geen piepje van de videokaart. Ik heb mijn videokaart toen schoon gemaakt en er weerin gedaan doen deed hij het weer. Toen na 1 minuutje BAM weer meteen een freeze. Toen een ander videokaart geprobeert en weer precies het zelfde.
Mijn pc is nu ongeveer 2 jaar oud.
C2D E8500 ( niet overgeclockt )
Asus P5Q moederbord
280 GTX videokaart, (ik heb het met een 7900 en een 7600 GS geprobeert)
4 GB geheugen van corsair.
550 Watt voeding van coolermaster.
500 gb hardeschijf WD digital
Harstikke bedankt alvast,
Rens