IK heb nu al een half jaar mn merkloze 256mb pc100 cas 3 geheugen op 112 Mhz lopen en op 2-2-2. Als mn koeler strax binnen is gaat mn P3 450 op 600 MHz lopen, met een bussnelheid van 133. Maar kan mn geheugen dat wel aan in combi met cas 2? Of moet ik die terugzetten op 3? OF maakt t helemaal niks uit?
Moet je gewoon ff proberen want dat kun je nooit met zekerheid zeggen.
Die-hard Brexiteer
't lijkt me sterk dat je PC100 (cas3) geheugen op 2-2-2 kunt draaien, zonder problemen.
Kijk anders eens met Sisoft sandra. Daarmee kun je de timings uitlezen van je mem-modules
screenshot volgt....
Kijk anders eens met Sisoft sandra. Daarmee kun je de timings uitlezen van je mem-modules
screenshot volgt....
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Dat kan wel zijn, maar dat is nog geen garantie dat ie dat op 133mhz ook doet. Niemand kan je vertellen of het nu wel of niet zou lukken, hier zijn simpelweg geen standaard truuken voor. Hangt helemaal van de kwaliteit van de chips af. Ik ga je niet eens beloven dat het geheugen op 133mhz kan draaien, dat weet ik nl. ook niet zo zeker. Probeer het zou ik zeggen
.
de beloofde screenshots....
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
ik heb geen pro version van sisoft, en dit is geen warez request forum...
geloof me nou maar
bij spd zou ie op 100 mhz(8ns) 3-3-3 moeten lopen
ik heb m zelf op 7ns 125mhz 2-2-2 gezet, toendertijd had ik nog wel sandra full version en ik had enorme memory performance boost.
geloof me nou maar
ik heb m zelf op 7ns 125mhz 2-2-2 gezet, toendertijd had ik nog wel sandra full version en ik had enorme memory performance boost.
Dit is gewoon de versie die ik legaal van hun site heb geplukt. Niets warez achtigs aan dus.Op maandag 19 maart 2001 13:50 schreef Gladiator het volgende:
ik heb geen pro version van sisoft, en dit is geen warez request forum...
geloof me nou maar
Ik had het op 147 cas2 4way interleaved draaien op een Abit KT7A plank. Helaas dacht die ADicht 12/40 DVD er anders over (kwak 3, 3d mark 2000 en 2001 en UT werkten, maar SoF werte niet, omdat ie telkens de dvd speler probeerde te lezen)Op maandag 19 maart 2001 13:52 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
Ik heb PC133 CAS3 op 150MHz CAS2!
Pagina: 1