Een tijd geleden heb ik een Time Capsule gekocht.
Mijn vriendin heeft een MacBook Pro. Dus printer eraan gehangen en vanaf de mac werkt het perfect.
Nu op mijn Win7 PC heb ik bonjour geinstalleerd. Oude printer verwijderd.
Via Bonjour de nieuwe toegevoegd.
Word, printen.
"Printer is not responding"
Via google kwam ik erachter dat je je poort in Windows moet aanpassen, want Bonjour doet dat niet goed.
Dus poort aangepast naar het IP adres.
En inderdaad ik krijg geen foutmelding meer van "Printer is not responding"
Nu print ik dus iets via mijn printer en wat krijg ik.... "Printer is not responding"
Mijn printer schiet aan. Ziet dat er iets geprint wordt. Maar er gebeurd helemaal niks.
Papier is aangevuld en inktcardridges zijn vol.
Iemand een idee wat ik nog kan doen? Heb het idee dat het aan de TC ligt. Want die printer deed het altijd perfect en nog steeds vanaf de mac.
Mijn vriendin heeft een MacBook Pro. Dus printer eraan gehangen en vanaf de mac werkt het perfect.
Nu op mijn Win7 PC heb ik bonjour geinstalleerd. Oude printer verwijderd.
Via Bonjour de nieuwe toegevoegd.
Word, printen.
"Printer is not responding"
Via google kwam ik erachter dat je je poort in Windows moet aanpassen, want Bonjour doet dat niet goed.
Dus poort aangepast naar het IP adres.
En inderdaad ik krijg geen foutmelding meer van "Printer is not responding"
Nu print ik dus iets via mijn printer en wat krijg ik.... "Printer is not responding"
Mijn printer schiet aan. Ziet dat er iets geprint wordt. Maar er gebeurd helemaal niks.
Papier is aangevuld en inktcardridges zijn vol.
Iemand een idee wat ik nog kan doen? Heb het idee dat het aan de TC ligt. Want die printer deed het altijd perfect en nog steeds vanaf de mac.