Ik heb onlangs de asus tf101 android gekocht. Was nog niet bekend met android, maar het gaat allemaal zeer soepel en is gebruiksvriendelijk. Echter ik krijg de update niet voor elkaar. Via de tablet kun je via instellingen kijken of er nieuwe update is. Als ik deze gebruik dan geeft de tablet terug dat er geen nieuwe updates zijn. nu zit er versie 8.2.3.9 op terwijl op de officiele asus site versie 8.4.4.5 staat, wil hem update naar androis 3.1 is nu 3.0.
Op site van asus staat dat ik bestand moet downloaden uitpakken en op microsd kaart moet zetten in de map asus. dit heb ik allemaal gedaan. Tablet aangezet en kaartje in slot gestoken. Nu zou er onderin een driehoekje komen zodat ik eea in werking kan zetten, maar niets reageert. krijg hem dus niet geupdate.
kan iemand mij helpen hoe dit geupdate te krijgen? Met google gezocht en op het topic, maar niet dit probleem gevonden.
Voor moderator:
Ik had dit al eerder als topic geopend, maar was vreemd genoeg niet zichtbaar
Op site van asus staat dat ik bestand moet downloaden uitpakken en op microsd kaart moet zetten in de map asus. dit heb ik allemaal gedaan. Tablet aangezet en kaartje in slot gestoken. Nu zou er onderin een driehoekje komen zodat ik eea in werking kan zetten, maar niets reageert. krijg hem dus niet geupdate.
kan iemand mij helpen hoe dit geupdate te krijgen? Met google gezocht en op het topic, maar niet dit probleem gevonden.
Voor moderator:
Ik had dit al eerder als topic geopend, maar was vreemd genoeg niet zichtbaar