Ik krijg binnen OS X 1.5.8 mijn symbolic links maar niet lekker werkend. Ik heb mijn mappen documenten, downloads, afbeeldingen, muziek, en films verplaatst naar een tweede HD in mijn macbook. Naar deze mappen heb ik verwezen met symbolic links in mijn thuismap. Alleen af en toe tovert hij in mijn thuismap zelf weer een nieuwe map documenten er bij ipv dat hij doorverwijst naar mijn verplaatste map documenten. Ook als ik mijn bureaublad afbeelding wil veranderen staat daar de standaard map afbeeldingen, alleen herkend hij dus niet mijn verplaatste map afbeeldingen en moet ik deze zelf als extra map toevoegen.
Ik ben dus bang dat mijn symbolic links op een wazige manier niet werken. Ik heb ze geprobeerd te maken door de commands zelf in terminal in te voeren, en door ze te maken met de gedownloade pluggin SymbolicLinker. Ook door de actionscript op de website van apple te gebruiken blijf ik hetzelfde resultaat bereiken. Doe ik iets verkeerd of snap ik het gewoon niet? Hebben jullie nog tips en suggesties?
Ik ben dus bang dat mijn symbolic links op een wazige manier niet werken. Ik heb ze geprobeerd te maken door de commands zelf in terminal in te voeren, en door ze te maken met de gedownloade pluggin SymbolicLinker. Ook door de actionscript op de website van apple te gebruiken blijf ik hetzelfde resultaat bereiken. Doe ik iets verkeerd of snap ik het gewoon niet? Hebben jullie nog tips en suggesties?