Toon posts:

Word 2010 > beeld meescrollen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-05 08:43

Gilraen

The audacity!

Topicstarter
Okee, ik heb echt een waarschijnlijk ongelóóflijk makkelijk met-één-druk-op-de-(juiste)-knop op te lossen vraag, maar ik ben me al maanden aan het rot zoeken hiernaar wanneer ik weer eens een periode noodgedwongen fanatiek Word 2010 gebruik. Ik heb óók al gegoogled & Tweakers topicsearch gedaan, maar niks gevonden. Vandaar dat ik nu toch maar (met enige schaamte :P) een topic open.

Wanneer je in Word 2007 de verticale scrollbalk sleept beweegt het beeld (document) mee, zodat je precies kan lezen wanneer je op de gewenste pagina bent - en de scrolbalk dus los kan laten. Wanneer ik deze echter versleep in Word 2010 beweegt het beeld níet mee, en wordt er enkel aangegeven op welke pagina (qua nr) de sleepbalk zich tijdens het slepen bevindt. Maar ik heb natuurlijk (vooral in een groot document) geen idee op welk paginanummer zich nou nét dat ene stukje tekst bevindt wat ik zoek. Hoe, of waarschijnlijk waar in de settings, zet ik een knopje om/vinkje aan, zodat het beeld tijdens het slepen weer meebeweegt?

Of praat ik echt abracadabra hier en heeft niemand anders hier last van/annoyance door? 8)7 Feelin' stupid, haha.

Edit: nobody? ;w

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-05 08:43

Gilraen

The audacity!

Topicstarter
Is dit echt zo'n oninteressante vraag? :P Anybody? haha..

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
offtopic:
Tjsa, dit forum was even dood tijdens mijn tweakers-vakantie :+

Ik kan in ieder geval vermelden dat ik dit probleem niet heb in Word 2010. Dus mocht je hier komen en denken dat het blijkbaar normaal is: nee! :p

Mocht je dit probleem nog hebben, of voor iemand anders: Ik zou eens kijken of je de laatste video-drivers hebt, en/of een verminderde hardware-acceleratie helpt. Verder is er een vinkje onder de geavanceerde opties ("show picture placeholders") waar je mee kunt spelen.

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

• kevinr1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-05 11:16

kevinr1

Dude?

Nee ook geen last van.
Als je zeer veel met Word werkt en het zeer irritant is: Reïnstall?

Kijk verder inderdaad naar de gegeven optie hierboven.
Als je er toch echt niet uitkomt zelf even met de helpdesk van Microsoft bellen en je voordoen als domme gebruiker... .. ... ... .. *Niet mijn manier van werken :P*

Life is meant to be experienced

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:18
Scroll-lock knopje op je toetsenbord? Dat zou wel echt een één druk op de juiste knop oplossing zijn. :p

• Omabeatle
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:23
Gebruik je toevallig een beeld met 2 of meer pagina's naast elkaar? Dan scrollt het beeld inderdaad niet mee. Als ik 1 pagina in mijn beeld heb dan scrollt het beeld keurig mee...

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:54
Is er ook niet een instelling tussen de windows visuele effecten settings in de trant van "beeldinhoud weergeven tijdens het scrollen" ?

• Avar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-05 16:48
Propheticus schreef op zondag 01 januari 2012 @ 21:59:
Is er ook niet een instelling tussen de windows visuele effecten settings in de trant van "beeldinhoud weergeven tijdens het scrollen" ?
In ieder geval in windows 7: Rechts klikken op Computer, dan Eigenschappen, dan "Hulpprogramma's voor en informatie over Prestaties", dan "Visuele effecten aanpassen", dan "De inhoud van het venster tijdens het slepen weergeven"
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee