Toon posts:

Spam ook mogelijk op woord(en) in mail?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020
Hallo allen,

Ik word de laatste tijd belaagd met mail als:
Welcome!

I am writing to you on behalf of the large corporation where I work at the Human Resources department.

This company is connected with different areas of activity, such as:
\ estate property
\ founding and abatement of enterprises
\ supporting in opening of banking accounts \ etc.

We need a person to fill the vacant position of a regional manager in Europe:
- great pay from day one
- 1 - 2 working hours per day
- optimal timetable

Have we sparked your interest? Don’t hesitate and send us your contact information for further dialogue. Dale@europe-hire.net

Attention! We need just the people residing in Europe.

Please feel free to contact us if you have any further questions and we will gladly assist you.
Nu ben ik al vanalles aan het proberen maar ik krijg deze mails niet standaard in mijn spam box.

Is het mogelijk om in Outlook 2007, mails waarin in de tekst b.v. "europe-hire" staat, automatisch maar de spam box te verplaatsen?

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:23
Probeer het is bij Extra --> Berichtregels --> E-mail?
Wss dat je daar wel wat mee kunt :)

(Ik heb hier geen Office 2007, dus veel verder als dit kan ik je ook niet helpen ;))

[Voor 36% gewijzigd door SmiGueL op 01-07-2011 20:42]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetricCandy
(ik heb de engelse versie)

Echter ik kan geen rule(regel) maken die in de inhoud kijkt, alle naar het onderwerp en het onderwerp verandert telkens. Het enige dat alle berichten gemeen hebben is een achtervoegsel van een e-mail adres dus het @europe-hire.net deel.

Iemand nog meer suggesties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
PIVO_Ace schreef op zondag 03 juli 2011 @ 10:07:
(ik heb de engelse versie)

Echter ik kan geen rule(regel) maken die in de inhoud kijkt, alle naar het onderwerp en het onderwerp verandert telkens. Het enige dat alle berichten gemeen hebben is een achtervoegsel van een e-mail adres dus het @europe-hire.net deel.

Iemand nog meer suggesties
Apply rule on messages I receive => With Specific words in the body => `Move it to the specified folder => ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetricCandy
Held, dank je wel!
Gelukt (denk ik!)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Los daarvan kan je natuurlijk ook een dedicated anti-spam applicatie installeren. Dan loop je wat minder achter de feiten aan: nu maak je pas een regel als je je al begint te irriteren en moet je goed nadenken dat je het filter niet te strak maakt. "Echte" spamfilters kijken naar veel meer dan alleen afzender en een enkel woord in de tekst.

Maar mischien heb je die al, als je maar weinig spam krijgt is de kans aanwezig dat de server zelf al veel afvangt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee