Na een hele middag zoeken en heel veel programma's getest te hebben kom ik er niet uit (en weet ik niet of hetgeen wat ik wil wel bestaat).
Eerst even mijn specs:
AMD Athlon 64 X2 2,51 Ghz.
4 GB ddr2.
Videokaart Geforce 9600 GT
Windows 7 32 bit.
Wat ik wil is dat ik dual screen kan gebruiken waarvan screen 1 mijn pc is en screen 2 mijn tv.
Dit werkt allemaal prima maar het vervelende is dat mijn muis vanaf screen 1 door gaat naar screen 2.
Ik heb diverse programma's getest die dit zouden kunnen verhelpen.
De programma's die ik getest heb zijn:
- DisplayFusion
- DualMonitorTools
- DDMM
- UltraMon
- dualscreen-mouse-utils
- MurGeeMon
- Mousetrap (deze start wel bij windows maar die kan alleen maar een seconde tegenhouden en niet blijvend)
Er zijn er nog heel wat meer te vinden.
Echter moet je bij al deze programma's een hotkey (sneltoets) maken om te activeren dat je muis in screen 1 blijft.
Dit werkt perfect totdat je de pc opnieuw opstart, dan moet je weer diezelfde hotkey (sneltoets) indrukken om het weer te activeren.
Bestaat er een programma die dit automatisch doet bij het starten van windows?
Ik hoop dat het zo duidelijk is, zoniet hoor ik het graag
Eerst even mijn specs:
AMD Athlon 64 X2 2,51 Ghz.
4 GB ddr2.
Videokaart Geforce 9600 GT
Windows 7 32 bit.
Wat ik wil is dat ik dual screen kan gebruiken waarvan screen 1 mijn pc is en screen 2 mijn tv.
Dit werkt allemaal prima maar het vervelende is dat mijn muis vanaf screen 1 door gaat naar screen 2.
Ik heb diverse programma's getest die dit zouden kunnen verhelpen.
De programma's die ik getest heb zijn:
- DisplayFusion
- DualMonitorTools
- DDMM
- UltraMon
- dualscreen-mouse-utils
- MurGeeMon
- Mousetrap (deze start wel bij windows maar die kan alleen maar een seconde tegenhouden en niet blijvend)
Er zijn er nog heel wat meer te vinden.
Echter moet je bij al deze programma's een hotkey (sneltoets) maken om te activeren dat je muis in screen 1 blijft.
Dit werkt perfect totdat je de pc opnieuw opstart, dan moet je weer diezelfde hotkey (sneltoets) indrukken om het weer te activeren.
Bestaat er een programma die dit automatisch doet bij het starten van windows?
Ik hoop dat het zo duidelijk is, zoniet hoor ik het graag

[Voor 4% gewijzigd door knorde op 01-07-2011 17:29]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl