Hallo beste tweakers,
ik heb door middel van tutorials mijn Raedon HD 5750 overclockt naar 850 mhz core en 1250 memory.
Dit loopt prima en als ik Bad company 2 aan het spelen ben op max setting word de kaart maximaal 78-80 graden warm.
nou heb ik een paar problemen en vragen. voordat ik ging clocken stond de kaart op 400 mhz core terwijl dit standaard veel hoger moet zijn, daarom had ik ook weinig fps in games. hoe kan dit?
vraag nummer 2. Elke keer wanneer ik mijn computer opnieuw opstart dan geeft de kaart de standaard settings aan dus dan zijn de settings weer gereset en kan ik weer gaan clocken. hoe sla ik dit op ?
mischien dat de spec van mn pc nog wat uitmaakt:
i5 Processor 2.7 ghz per core
4gb ddr3 ocz geheugen
620 watt cooler master
asus p7p55d moederbord.
wat ik me vooral afvraag is de eerste vraag, hoezo stonden de settings zo extreem laag?
+ als iemand verstand heeft van de HD 5750 kan deze 78-80 graden constant lopen in een game zonder schade aan te richten?
BEDANKT!
nog even een edit, bij catalyst conrol center staat nu current values:
GPU clock 157 mhz en memory 300 mhz.. weer zo laag
of hoort dit?
ik heb door middel van tutorials mijn Raedon HD 5750 overclockt naar 850 mhz core en 1250 memory.
Dit loopt prima en als ik Bad company 2 aan het spelen ben op max setting word de kaart maximaal 78-80 graden warm.
nou heb ik een paar problemen en vragen. voordat ik ging clocken stond de kaart op 400 mhz core terwijl dit standaard veel hoger moet zijn, daarom had ik ook weinig fps in games. hoe kan dit?
vraag nummer 2. Elke keer wanneer ik mijn computer opnieuw opstart dan geeft de kaart de standaard settings aan dus dan zijn de settings weer gereset en kan ik weer gaan clocken. hoe sla ik dit op ?
mischien dat de spec van mn pc nog wat uitmaakt:
i5 Processor 2.7 ghz per core
4gb ddr3 ocz geheugen
620 watt cooler master
asus p7p55d moederbord.
wat ik me vooral afvraag is de eerste vraag, hoezo stonden de settings zo extreem laag?

BEDANKT!
nog even een edit, bij catalyst conrol center staat nu current values:
GPU clock 157 mhz en memory 300 mhz.. weer zo laag

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 413409 op 01-07-2011 16:03]