Toon posts:

[BUG] ShopReview aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

• Floppus
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Floppus

Customer Experience matters

Topicstarter
Als wij ShopReviews beheren, en het verhaal bij aftersales beschrijft meer algemene dingen die geen aftersales zijn, dan verwijderen we enkel de score. We willen zo min mogelijk ingrijpen in de reactie zelf.

Sinds kort als we de score weghalen, blijkt ook gewoon de volledige onderbouwing die er stond bij die score getrasht te worden - en dat kan ook niet meer ongedaan gemaakt worden (!) de tekst is echt weg.

Dit is uitermate onwenselijk. Ik heb ook geen idee waarom dat aangepast is, het is in ieder geval geen verzoek van ons geweest...

Voorbeeld:
http://tweakers.net/shopr...mpunt.html?Page=1#r_89927

Daar stond ook nog een heel verhaal bij aftersales. Dat was geen aftersales, maar wel een deel van de relevante ervaring.

[Voor 15% gewijzigd door Floppus op 01-07-2011 15:15]

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:45

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dit is dus nav devtrack: Vereiste 250 karakters bij aftersales pas bij keuze beoordeling? gewijzigd. :$
Achteraf gezien is het inderdaad niet handig dat die tekst verdwijnt als er geen beoordeling staat en lijkt mijn eerdere suggestie toch handiger (:P).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Floppus
  • Nu online

Floppus

Topicstarter
*SCHOP*

Ik pas net weer een review aan, vers terug van de vakantie, en dit zit er nog in. We passen reviews nooit inhoudelijk aan tenzij noodzakelijk (naam vervangen voor anonieme referentie ed), door deze bug gebeurt dat wel.
Ik kan de devtrack niet aanpassen, maar svp ZSM terugdraaien, in ieder geval voor de situatie waar een admin de boel edit.

Vooral het feit dat geposte informatie definitief getrasht wordt kan écht niet. Onbedoeld vern*$&%en we het verhaal waar het in de ShR om gaat als we scores verwijderen omdat een bepaald onderdeel geen concrete ervaring heeft maar er wel een beschrijving bij staat die best relevant kan zijn.

Overigens besef ik dat dit gedaan is nav een devtrack verzoek. Excuses daarvoor; het lijkt me verstandig dat wijzigingen die impact hebben op de werking eerst in FAO / met kantoor doorgesproken worden. Bugmeldingen zijn natuurlijk wat anders :)

[Voor 16% gewijzigd door Floppus op 16-07-2011 23:33]

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:04

crisp

Devver

Pixelated

Floppus: je kan dit het beste via kraan spelen dan, die kan er voor zorgen dat een dergelijke issue prio krijgt en ingeplanned kan worden in de eerstvolgende iteratie...

Intentionally left blank

• Floppus
  • Nu online

Floppus

Topicstarter
Heh, stelletje scrummers :)

Hebben jullie in Jira al iets van een periodieke extract van zaken die op stapel zijn die per zaak automatisch naar belanghebbenden gaan voor review / input ?
* Floppus schrijft in op de ShR gerelateerde lijst ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:04

crisp

Devver

Pixelated

Ja, productowners hebben daar gewoon toegang toe in Jira zelf. Da's dus kraan voor Pricewatch-gerelateerde zaken waar ShR volgens mij ook onder valt.

Intentionally left blank

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 14:07

bonzz.netninja

Niente baffi

Ik heb er een ticket van gemaakt

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Lees mijn maandelijke nieuwsbrief! | https://www.dedigitaletuin.nl

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee