Toon posts:

Asus AGP-V7700 Deluxe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze kaart nu een paar dagen in de computer en hij geeft een aantal problemen,

1. Soms bij het aanzetten va nde pc geeft hij pieptonen dat er geen videokaart gevonden is, de oplossing zou zijn i/o voltage opkrikken met 1/10 volt maar dat help niet...

2. De tv out werkt niet op mijn tv zowel composiet als s-vid, krijg alleen maar een flikkerend beeld op tv en kan ook niet kiezen uit s-video of composiet uitgang in het tabblad...

Specs hiero:

Amd athlon 900 mhz
384 mb ram
AGP v7700 deluxe
Abit KT7raid
2x30,7 gb IBM
Win 98, Win 2000

Asus drivers 6.31
Directx 8.0
Directx media

Televisie Sony Trinitron 1 Scart aansluiting(oud beestje :Y) )

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
ik neem aan dat je al gecontroleerd hebt of de kaart er wel goed in zit?... dan zou ik kijken of er misschien geen conflicten zijn met andere onderdelen van je computer... mocht dat allemaal niks zijn, dan zou ik ff iemand zoeken met een computer waar je de kaart in kan testen, dan weet je in ieder geval zeker of het aan jou comp ligt, of aan de kaart...

:)

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Probeer tvcc2000 te gebruiken voor tv-out (www.tvtool.de), daarmee kan je bijna alles instellen. Als die het daarna nog niet doet weet ik het niet :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Zou het kunnen dat de kaart er niet goed in gestoken is ???

En niet iedere TV ondersteund TV-out van een pc....of misschien de kabel te lang !!!
B-)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:42

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb een SCART plug met composite en SVHS in/uitgangen aan m'n TV hangen, en er zit een SVHS ingang aan de voorkant van de TV. De voorkant werkt goed, SCART1 geeft waardeloos beeld (totaal misvormd signaal) en SCART2 geeft weer spatzuiver beeld. Het ligt dus vaak ook aan de TV. Het beste beeld krijg je als je zo'n SCART plug koopt met svhs input erop.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
De kaart zit goed in zijn slot en heeft geen enkel conflict staat netjes op irq 11.

Zo'n SVHS plugje voor de scart heb ik ook denk ik, Da's toch zo'n scart plug met drie tulp aansluitingen???

En ik heb hem ook op een andere televisie geprobeerd in de SVHS ingang voorop maar daar doet hij hetzelfde op.

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
nogmaals: dus ff testen in iemand anders zn comp...

want als ie af en toe piept, dan zit er echt iets niet goed (hardware matig), dus alle leuke tooltjes en instellingen (software matig) zullen dan dus ECHT NIET helpen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem al in een andere pc gedaan daar doet hij hetzelfde in, behalve als de pc een dag heeft uitgestaan.

ps die tvcc2000 werkt prima bedank voor de link
Pagina: 1