Toon posts:

geen programma's meer te openen [win7]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-06 15:15
hallo

Ik heb hier de laptop van mijn zus staan. Die kan geen programma's meer openen. de oorzaak is niet bekend, het komt voor sinds mijn nichtje op de computer heeft gezeten. vermoedelijk heeft die dus het een en ander rondgeklikt.

nu krijg je errors bij het opstarten van programma's:

nu kwam ik een registry reviver tegen op de computer (van riversoft). op internet kwam ik diverse recensies tegen van mensen met crashende computers na deze scanner. dus meteen verwijderd (in zoverre dat nog zin heeft).

verder een virusscan laten lopen (AVG) en ook een registry tunup van hetzelfde bedrijf. deze fixte iets van 8000 fouten. maar nog steeds hetzelfde probleem.

ik heb geen idee waar ik moet gaan zoeken.

dit is de lijst met huidige processen:

misschien is iemand bekend met al die dingen (ben aan het googlen, maar dat duurt even).

systeemherstel gaat niet ver genoeg terug, dus dat heeft geen zin.

iemand een idee waar te kijken?

alvast bedankt
timberleek

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:04
misschien een windows herinstall?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• timberleek
dat houd ik als laatste optie natuurlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutch_camel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 15:54

dutch_camel

It's Orange!

Check deze link eens: http://answers.microsoft....7c-e011-9b4b-68b599b31bf5

Iemand met dezelfde melding, en die het heeft weten te verhelpen. Neem er even de tijd voor, het installeren zal wel wat tijd in beslag nemen ...

Vreemd dat je daar zelf niet op bent gekomen, was de derde hit van Google.

[Voor 10% gewijzigd door dutch_camel op 01-07-2011 13:30]

~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~

Acties:
  • 0Henk 'm!

• timberleek
ik had wel de foutmelding gegoogled, maar toch niet gezien

ik ga het proberen zometeen. ben nu even bezig met de hd kopieren

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04 12:13
Je kan ook even googlen op "The application has failed to start because it's side-by-side configuration is incorrect."
Install the Microsoft Visual C++ 2005 runtime.
Install the Microsoft Visual C++ 2008 runtime.
Reboot the machine

[Voor 36% gewijzigd door djexplo op 01-07-2011 13:37]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• timberleek
kopieren duurt wat langer dan verwacht.

eerst geprobeerd met een ext hd behuizing die ik nog had liggen. nu zit hij rechtstreeks aan mijn computer. maar >100Gb duurt toch even ;-)

als hij er weer in zit ga ik het direct proberen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• timberleek
visual c++ opnieuw installeren hielp ook niet

mijn zus was er vanmiddag en die vond dat ik dan maar gewoon de hp recovery moest gebruiken.
dan was hij ook meteen weer schoon.

dus het probleem is nog niet opgelost (lastig aangezien het probleem niet echt bekend is), maar de computer doet het weer

bedankt allen

o en dit had een edit moeten worden...

[Voor 8% gewijzigd door timberleek op 01-07-2011 21:33]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee