[forumsearch/feat]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07 12:28
Om de snelheid van het succesvol zoeken te verhogen lijkt het mij handig als je de zoekresultaten ook kunt zien als een opgesomde lijst van posts waar je trefwoord in voorkomt. Dit is vergelijkbaar met het kunnen zien van een overzicht van je eigen posts in Myreact.

Het voordeel hiervan is dat je direct ziet of een gevonden post ook daadwerkelijk gaat over het onderwerp waarop je zoekt. Of je weet door het lezen van de enkele post al genoeg. Dat scheelt de herhalende handeling van het apart openen en scannen van elk topic waarin het woord gevonden is.

[ Voor 5% gewijzigd door Tommy The Cat op 01-07-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:47

crisp

Devver

Pixelated

Probleem daarbij is dat forumberichten niet los geindexeerd worden op dit moment, dus dat heeft technisch nogal wat voeten in aarde (hoewel de wens er al wel vrij lang ligt).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Is het de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:47

crisp

Devver

Pixelated

Wij vinden van wel :) Alleen binnen het grote geheel is het lastig daar tijd voor te vinden tot nog toe...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Prima, dan weet ik in ieder geval dat het idee er ligt. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 17:46
Maar bij zoeken kan je nu al op "Alleen berichten met trefwoorden tonen" klikken bij de resultaten en dan krijg je alleen de posts te zien met je zoekwoorden erin, dat is toch al wat je bedoeld?

Of bedoel je dat je geen topics wilt zien, maar alleen posts?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
He dat wist ik nog niet. Deze optie is dan ook een beetje verstopt in de resultaten zelf :p. Dit scheelt weer een handeling (zoekhandeling in topic zelf) en komt in de buurt van wat ik schets.

Maar ik bedoel inderdaad een optionele lijst met alleen posts. Dat is in veel gevallen nog sneller en makkelijker.
Pagina: 1