Toon posts:

0033 error bij opstarten.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 395832

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb hier een computer met de volgende setup :
- Asrock 870 extreme 3
- AMD x6 1055
- Nvidia geforce 9400gt
- Kingston 4g 1333mhz ddr3

Maar als ik de computer boot krijg ik meteen een error met een zwart beeld en rechtsonder 0033.
Hij komt ook niet langs de bios je krijgt de error code meteen bij het opstarten.
Ik heb al mijn hardware al ge-re-plugged en ook al een nieuwe vga geprobeerd.

Graag wat hulp,
mvg

Jasper

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:32
t.net is geen helpdesk, dit had je gerust wat vriendelijker mogen verwoorden.

Welke error geeft het LED display op je moederbord?

Edit: En welke voeding heeft je systeem?

[Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 01-07-2011 10:28]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-05 07:17
0033 (33) heeft toch te maken met geheugen, heb je de memory banken goed? (gepaired in kleur)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:36

itsalwaysme

Graast voor DB

volgens je Dr Debug op je mobo is het
33 Initializes the silent boot module. Set the window for displaying text
information
staat overigens gewoon in de manual. Wat je er tegen kan doen weet ik eigenlijk niet.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 395832

Topicstarter
Mijn geheugen zat in 1 en 2 maar nu zitten ze in 1 en 3 en nu werkt het gewoon.
Overigens heb ik wel 5maanden gewerkt met mijn geheugen in 1 en 2.
Maarja het probleem is nu opgelost.
Bedankt voor de reacties,
Jasper

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee