Anoniem: 413308

Topicstarter
Help!

Mijn pc pakt mijn videokaart niet, ik heb hier (nog) de ballen verstand van en ik hoop echt dat iemand hier mij kan helpen!

ik heb nieuw aangeschaft een MSI R5450 MD1GH

nu pakt mijn pc (Packard Bell IMedia 3800) hem niet!

ik stop hem erin sluit de vga kabel aan en hij geeft geen beeld, als de kaart erin zit geeft hij ook geen beeld meer bij mijn onboard video kaart.

ik heb:

PB imedia 3800

intel celleron d 3.33 ghz
2gb internal memory
win 7 home premium 32 bit.

nu las ik ergens al iets over het updaten van mijn bios, maar op de site van PB kan ik niets vinden over mijn pc.

kan iemand mij aub helpen? want ik wil zo graag hd filmpjes kijken!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:43

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Je onboard vga zal wel automatisch uitschakelen bij het plaatsen van een kaart.

Omdat er inderdaad vrij weinig te vinden valt over je moederbord en bios raad ik je aan een mailtje te sturen naar Packard Bell support.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 325463
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Lijkt mij een gevalletje te zwakke voeding
Kijk hier ook eens: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Hoeveel watt kan je voeding leveren?(voeding = doos waar je stroomkabel instopt)

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 325463 op 01-07-2011 11:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
De voeding is het niet, die kan 550 watt leren, 400 is aanbevolen..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-06 13:55
Anoniem: 413308 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:41:
De voeding is het niet, die kan 550 watt leren, 400 is aanbevolen..
Was ook eigenlijk een non-argument... een HD5450 trekt maar maximaal 20watt, lijkt mij vrij stug dat zoiets problemen geeft of anders bouwt PB de systemen wel heel erg op de limiet wat sowieso de levensduur niet ten goede was gekomen.

Het beste waarmee je kan beginnen is die nieuwe kaart eerst in een andere pc testen om er zeker van te zijn dat de kaart niet defect is. Overigens je spreekt over vga... gebruik je dat dan als algemene term of bedoel je werkelijke de legacy-aansluiting. Heeft je monitor misschien de mogelijkheid om via DVI-I aangesloten te worden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
met de vga bedoel ik gewoon die blauwe kabel, mijn monitor heeft de mogelijkheid om ook dvi-i aangesloten te worden, dat heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd omdat ik hem meteen op mijn tv heb aangesloten. zowel hdmi als vga.

moet nog wel eventjes goed zoeken naar die dvi-i kabel, en een andere pc om hem op te proberen.

voeding in btw later vervangen omdat mijn vorige overleden was.. standaard was 400 watt volgens mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
probleeem is opgelost! ik heb een nieuwe laptop aangeschaft! in ieder geval bedenkt voor de hulp!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee