Toon posts:

UPC 'epic-fail'!

Pagina: 1
Acties:
  • 457 views

Anoniem: 60113

Topicstarter
Na een Netwerk onderhoud vorige week donderdag op vrijdag nacht heb ik een klapperverbinding met UPC.
Internet alsmede mijn telefoon valt om de haverklap weg. Diverse malen heb ik met UPC contact gehad over dit euvel. Uiteindelijk heeft men een monteur gestuurd naar mijn adres en deze constateerde tijdens het meten dat de verbinding instabiel was.Het mooi is dat de hele buurt hier dus last van heeft en meerdere personen uit mijn straat diverse malen naar UPC hebben gebeld. Adviezen van UPC liegen er niet om hoorde ik van een van de betrokken gedupeerden in onze straat: Zijn alle kabels wel goed aangesloten, hebt u uw router wel gereset en als klap op de vuurpijl #####De Coax truc#####.... Alle kabels losschroeven en weer vastschroeven want er zou weleens statische elektriciteit kunnen voorkomen door stof ophopingen in de kast. Wellicht ook zandophopingen onder de grond, had ook een advies kunnen zijn uiteraard...

De monteur die hier de meting heeft gedaan heeft een andere monteur gebeld?? die a.s. woensdag wederom de zaak komt opmeten. De hele buurt bij mij is de dupe van deze storing en UPC is niet in staat om de storing aan elkaar te koppelen laat staan om spoedig op te lossen.
UPC EPIC FAIL!!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Dit forum is bedoelt om elkaar te helpen. Als je je ongenoegen wilt uiten, schrijf dan een blog. Hoewel je gelijk hebt dat dit best een faal van UPC is.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 02:35
Ach ja, de mensen op de eerste helpdesk zijn dan ook geen techneuten. Die vragen stellen ze voor een reden, blijkbaar hebben veel andere mensen er wel last van en is dat de truuk om het op te lossen.

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:17

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Mijn pfSense-router geeft sinds deze week ook allemaal 100% packetloss-pieken.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Anoniem: 60113

Topicstarter
Nextron schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:00:
Mijn pfSense-router geeft sinds deze week ook allemaal 100% packetloss-pieken.
Maar heb je dan ook uitval van internet of enkel een trage verbinding?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:17

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En wat is het nut van dit topic? Dat je je ei kwijt kunt, je wilt afreageren of omdat je eens tatement richting UPC wilt maken?

Voor al dit soort uitlatingen is een blog veel interessanter. Daarmee vervuil je namelijk niet de topics op dit forum.

Vragen/opmerkingen
Privacy is something you can sell, but you can't buy back!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee